تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802453013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارشاد: لغو کنسرت ناظری شایعه است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
ارشاد: لغو کنسرت ناظری شایعه است




در خبرها آمده که کنسرت علی اکبر مرادی (نوازنده ی پرسابقه ی تنبور)، در فرهنگسرای ارسباران تهران؛ و کنسرت شهرام ناظری در تبریز لغو شده است. افزون بر این دو اجرا، کنسرت ضا صادقی هم که قرار بود 21 شهریور در کرمان برگزار شود، لغو شد.





خبرگزاری ایرنا: در خبرها آمده که کنسرت علی اکبر مرادی (نوازنده ی پرسابقه ی تنبور)، در فرهنگسرای ارسباران تهران؛ و کنسرت شهرام ناظری در تبریز لغو شده است. افزون بر این دو اجرا، کنسرت ضا صادقی هم که قرار بود 21 شهریور در کرمان برگزار شود، لغو شد.

پرس و جوها را درباره ی این سلسله «لغو» ها، از کنسرت مرادی آغاز می کنیم. شهرام صارمی، مدیر بخش موسیقی فرهنگسرای ارسباران دراین باره به خبرنگار موسیقی ایرنا گفت: طبق روالِ مرسوم، مدرک های لازم برای این اجرای تکنوازی تنبور را به ارشاد استان تهران فرستادیم و آن ها هم پس از تأیید، مدرک ها را به حراست ارشاد دادند، که این گویای آن است که از نظر ارشاد این اجرا مشکلی نداشته است. حراست هم گواهی تأیید و مدرک ها را به اداره ی اماکن نیروی انتظامی می فرستد که اماکن مخالفت می کند و اجرا لغو می شود.

پیگیری های صارمی از اماکن به جایی نمی رسد زیرا اماکن گفته که چرایی این لغو را به حراست ارشاد استان تهران اعلام خواهند کرد. پس علت را از حراست اداره ی فرهنگ و ارشاد استان تهران پیگیری کردیم، اظهار بی اطلاعی شد ؛ شاید پاسخ اماکن هنوز به دستشان نرسیده است.

به هر روی آنچه واضح است، اینکه اداره ی اماکن اجرای مرادی را به علتی که هنوز آشکار نشده، مجوز نداده است.

لغو دوم اما مربوط است به کنسرت شهرام ناظری در تبریز؛ کنسرتی که قرار بوده پنج شنبه، 26 شهریور ماه، به مناسبت روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار، در تالار صدرای تبریز برگزار شود. چرایی این اتفاق را از علی محرمی، معاون هنری اداره ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، جویا شدیم که وی در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: «مؤسسه یی برای برگزاری کنسرت آقای ناظری درخواست داده بود، اما ما هیچ مجوزی برای اجرای پنج شنبه صادر نکرده بودیم که بخواهیم آن را لغو کنیم. برای اجراهای با مخاطب بالای 500 نفر، ابتدا دفتر موسیقی در تهران باید مجوز صادر کند و بعد از آن است که ما مجوز صادر می کنیم. باز هم تأکید می کنم که ما برای این اجرا مجوزی صادر نکردیم و خبر «لغو» کنسرت، شایعه است».

این شایعه بودن لغو کنسرت را مدیر کل ارشاد آذربایجان شرقی هم پیش تر اعلام کرده است. این درحالی است که، دو سه روز مانده به اجرا، تبلیغی در سطح شهر تبریز صورت نگرفته است و همین نبود تبلیغات و نیز آغاز نشدن بلیط فروشی، گفته های معاونت هنری ارشاد آذربایجان شرقی را تأیید می کند که مجوزی برای این کنسرت داده نشده است، چراکه اگر مؤسسه ی برگزار کننده ی کنسرت، مجوزهای لازم را دریافت کرده بود، بی شک برای جذب هرچه بیش تر مخاطب، تبلیغات محیطی را زودتر از این ها آغاز می کرد؛ و این درحالی است که برخی سایت ها به نقل از برگزار کنندگان اعلام کرده اند که این کنسرت برخلاف دریافت مجوزهای لازم لغو شده است.

اما از آنجایی که مجوز کنسرت در مکان هایی با بیش از 500 نفر ابتدا دفتر موسیقی باید صادر کند، برای اطمینان خاطر بیش تر با دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این موضوع سوال شد ، پاسخ چنین بود: « مجوزی هنوز برای اجرای ناظری در تبریز صادر نشده است.»







تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن