تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815973513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعلیم وتعلم زمینه سازتربیت انسان هایی پایبندبه اخلاق،مومن ومتعهداست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش وپرورش البرزدرمراسم آغازسال جدیدتحصیلی: تعلیم وتعلم زمینه سازتربیت انسان هایی پایبندبه اخلاق،مومن ومتعهداست خبرگزاری پانا:مدیرکل آموزش وپرورش البرزدرمراسم آغازسال جدیدتحصیلی 95-94گفت:تعیلم و تربیت به عنوان زمینه ساز تامین منابع انسانی متخصص ومومن و پایبندبه اخلاق الهی اقدامی زیرساختی و زیر بنایی است.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱ مهر ساعت 14:14

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگارپانا، خسروساکی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز؛درمراسم متمرکز استانی آغاز سال تحصیلی که با حضور  سیدحمیدطهایی استاندار ودیگرمسئولین استان البرزغدر مدرسه فاطمیه ناحیه یک کرج برگزار شد؛ضمن گرامیداشت یادوخاطره 36هزاردانش آموزشهید و5000شهیدفرهنگی و فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تبریک روز عرفه وعید سعید قربان؛ اظهارداشت: تعیلم و تربیت به عنوان زمینه ساز تامین منابع انسانی متخصص ومومن و پایبندبه اخلاق الهی اقدامی زیرساختی و زیر بنایی است؛ همکاری ادارات با آموزش و پرورش استان موجب شده در 2 ساله دولت تدبیر و امید ارتقا کمی و کیفی شاخصه های آموزشی و پرورشی استان و کسب موفقیت های ارزشمند و مدال های رنگین در المپیادها و مسابقات علمی، فرهنگی و هنری و ورزشی و راهیابی تعداد کثیری از دانش آموزان استان به مراکز عالی و دانشگاهی شده اند و با کسب این موفقیت ها و ارتقا این شاخصه ها روحیه خودباوری و امید را در سال تحصیلی جدید فراهم شود.

 ساکی افزود: اگر همدلی و همزبانی دانش آموزان و مسئولین در استان نوپا و مهاجر پذیری چون البرز نبود که بین نیازها و امکانات تناسب زیادی وجود ندارد؛یقیناامروز نمی توانستیم میزبان بیش از 400 هزار دانش آموز در 15000کلاس درس و 2179آموزشگاه باشیم وامیدواریم در این تعداد آموزشگاه پویایی، تحرک و انگیزه بیش از گذشته را شاهد خواهیم بود و سالی پر خیر و برکت را آغاز می کنیم.

وی بااشاره به رشد 5/5درصدی دانش آموزان پایه اول ابتدایی دراستان اظهارداشت: ما در سال گذشته جمعیت دانش آموزی ابتدایی ۳۸ هزار نفری داشتیم و این عدد امسال به 4143نفر رشد یافته است و 10درصد دانش آموزان ما در پایه اول ابتدایی تحصیل می کنند وموج جدیدی در رشد دانش آموزان ایجاد شده که از امروز باید به فکر تمهید مقدمات برای تعلیم و تربیت آنها بیش از آنچه که امروز در اختیار داریم باشیم.

خسروساکی اظهارکردد: امیدوارم با توکل بر عنایات خداوند متعال، پیروی از سیره پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) و همفکری دستگاه ها و همکاران سیاست های راهبردی وزیر آموزش و پرورش را در دستور کار قراردهند و با ساماندهی و بهسازی نیروی انسانی ارتقاء کیفیت مدیریت آموزشگاهی، توسعه مشارکت همه جانبه و عملیاتی نمودن بودجه و مدرسه محوری و کاهش تمرکز با همدلی و هم زبانی دولت و ملت در استان البرز سال تحصیلی ۹۴ را با توکل بر خداوند متعال آغاز کنیم و شاهد موفقیت های بیش از گذشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز اظهارداشت:براساس سند تحول بنیادین وسیاست های مقام عالی وزارت  100 برنامه ملی که راهنمای برنامه های استانی است در راستای سند تحول بنیادین ابلاغ شده که مهمترین وشاخص ترین آنهادر دوره ابتدایی شامل افزایش نرخ پوشش تحصیلی پیش دبستانی با مدیریت یکپارچه و آموزش آداب و مهارت های زندگی به دانش آموزان دوره پیش دبستانی از جمله این برنامه هادر دوره ابتدایی است.
وی درخصوص مهمترین برنامه های اجرایی آموزش وپرورش در دوره متوسطه اول ودوم گفت: انسدادمبادی بی سوادی باهدف پیشگیری ازترک تحصیل دانش آموزان لازم التعلیم،توسعه عدالت آموزشی و افزایش پوشش تحصیلی، توسعه رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش با توجه به نیاز بازارکار، پیگیری تولیدی کردن هنرستان ها به نحوی که هنرآموزان ما درگیر کارهای تولیدی شوند.
وی افزود:اجرای تعالی مدیریت مدرسه ازدیگر برنامه های شاخص آموزش وپرورش است در سال قبل در132 مدرسه این طرح اجراشد و امسال در بالغ بر200مدرسه  اجراخواهدشد.
ساکی نظارت بر حوزه بهداشت در مدارس بخصوص بوفه های مدارس وپایگاه های تغذیه سالم را از دیگر برنامه های 100 گانه ابلاغی به آموزش و پرورش عنوان کرد.
مدیرکل آموزش وپرورش استان البرز، اجرای المپیادهای درون مدرسه ای برای ایجاد نشاط و تحرک، راه اندازی کانون های مدرسه ای و تخصصی کردن آن ها، پیشگیری از رفتارهای پرخطر مثل اعتیاد و همکاری با ستادهای فعال، اجرای طرح حفظ موضوعی قرآن و انس با اهل بیت (ع)، اجرای طرح یک روز با نشاط در مدرسه و توزیع و تعمیق فرهنگ قرآنی ؛ نماز جماعت و مسابقات فرهنگی وهنری راباهدف ایجادپویایی در دانش آموزان به عنوان یک برنامه دائمی در مدرسه را از دیگر برنامه های اجرایی آموزش وپرورش استان البرز برشمرد.
ساکی بااشاره به تکمیل وتجهیزمراکز رفاهی؛درمانی واسکان فرهنگیان به عنوان یکی ازبرنامه های مهم؛اظهارداشت:باهمکاری خیرین مدرسه ساز و اعتبارات دولتی 52پروژه نیمه تمام تکمیل شدو تعدادی نیز درحال پیگیری است ؛در جلی مشارکت خیرین مدرسه ساز در جشنواره امسال 27میلیارد تومان توسط خیرین نیک اندیش تعهد شد که امیدواریم 80درصد آن محقق شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن