تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803978063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امروز 4 ميليون سفر به حجم سفرهاي درون شهري تهران اضافه شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۲۹ب.ظ)
امروز 4 ميليون سفر به حجم سفرهاي درون شهري تهران اضافه شد موج - قائم مقام معاون شهردار تهران از افزايش 25 درصدي ترافيک صبحگاهي خبر داد و گفت: امروز بيش از 4 ميليون سفر به حجم سفرهاي درون شهري تهران اضافه شد.
به گزارش خبرگزاري موج، پوريا محمديان، قائم‌مقام معاون حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري تهران، با بيان اين که امروز بيش از 4 ميليون سفر درون‌شهري به حجم سفرهاي شهر تهران اضافه شده است، گفت: طي روزهاي گذشته بيش از 16 ميليون سفر درون‌شهري را در شهر تهران شاهد بوديم که امروز همزمان با آغاز سال تحصيلي و با ورود بيش از 2 ميليون دانش‌آموز و دانشجو و کادر آموزشي بالغ بر 4 ميليون سفر درون‌شهري رفت و برگشت به حجم سفرهاي روزانه شهر تهران اضافه شده است.
به گفته قائم‌مقام معاون شهردار تهران صبح امروز نخستين تراکم ترافيک از ساعت 6:35 دقيقه صبح در دو مسير بزرگراه شهيد همت غرب به شرق از بزرگراه شهيدستاري تا شهيد اشرفي اصفهاني و بزرگراه شهيد زين‌الدين حد فاصل بزرگراه شهيد صياد شيرازي تا پاسداران آغاز شد.
وي با بيان اين که نيمه دوم سال عموما نيمه پر ترافيک پايتخت است، گفت: خوشبختانه ترافيک امروز ترافيکي دردسرسازي نبود و معابر شهر تهران عموما روان بودند. گرچه انتظار مي‌رود حجم ترافيک سنگين‌تري را در روز شنبه، 4 مهر، که بخش ديگري از سفرهاي تابستاني به پايان مي‌رسد، شاهد باشيم.
محمديان به نقش مؤثر بهره‌برداري از 10 رام قطار جديد در خطوط مترو اشاره کرد و گفت: طي هفته گذشته با بهره‌برداري از 73 واگن جديد در خطوط مترو تا 250 هزار مسافر افزايش ظرفيت را در ناوگان ريلي شهر تهران شاهد بوديم.
به گفته محمديان از نخستين ساعات صبحگاه امروز تمامي ناوگان عمومي شهر تهران اعم از تاکسيراني، اتوبوس‌راني و مترو با تمام ظرفيت به شهروندان خدمات رساني کرده‌اند.
وي در ادامه تأکيد کرد: وضعيت ترافيک امروز تهران تمريني بود براي مديريت ترافيک صبحگاه شنبه، 4 مهر، که انتظار مي‌رود ترافيک سنگين‌تر از امروز باشد.
نماينده آتش‌نشاني نيز در اين جلسه به استقرار موتورسيکلت‌ها و خودروهاي سبک و سنگين در 120 نقطه از شهر تهران اشاره و بيان کرد: هزار مورد بازديد از نقاط حادثه‌خيز به ويژه در حاشيه مدارس پيش از اول مهر انجام شده و هزار نقطه ديگر نيز تا 20 مهر مورد بازديد قرار مي‌گيرد و اگر در بازديدها نقايصي وجود داشته باشد اين نقايص مرتفع خواهند شد.
در اين جلسه کليه دستگاه‌هاي ذي‌ربط در راستاي انجام اقدامات خود براي داشتن ترافيکي ايمن و روان در سطح شهر تهران گزارش مختصري را در جلسه ارائه کردن، از جمله نماينده اورژانس که به بازديد ميداني از سطح شهر تهران؛ به ويژه مراکز، ميادين و معابر پرخطر در گزارش خود اشاره کرد و گفت: پايگاه‌هاي اورژانس در نقاط حادثه‌خيز با توجه به آغاز کار مدارس مستقر مي‌شوند و آمادگي صددرصدي براي ارائه خدمات به شهروندان خواهند داشت.
براساس اين گزارش همه ساله با بازگشايي مدارس و دانشگاه‌ها 25 تا 30 درصد ترافيک معابر شهري تهران افزايش مي‌يابد. گرچه مسوولان شهري جلسات متعددي با عوامل و ارگان‌هاي ذي‌ربط برگزار کرده‌اند تا شايد بتوانند ترافيک در روزهاي نخست مهر را کاهش دهند، اما؛ با اين وجود در برخي از معابر شهر تهران با راه‌بندان‌ها سنگين روبه‌رو بوده‌ايم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن