تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819951363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات قضایی بیش از 200نفر از مددجویان ندامتگاه فردیس توسط قضات بررسی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مشکلات قضایی بیش از 200نفر از مددجویان ندامتگاه فردیس توسط قضات بررسی شد استان‌ها > البرز - محسن صفیاری، رئیس ندامتگاه فردیس با اشاره به اینکه مشکلات قضایی بیش از 200نفر از مددجویان ندامتگاه فردیس توسط قضات بررسی شد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری دادگستری محسن صفیاری، رئیس ندامتگاه فردیس با اشاره به اینکه مشکلات قضایی بیش از 200نفر از مددجویان ندامتگاه فردیس توسط قضات بررسی شد، گفت: در راستای اجرای تصمیمات اتخاذ شده در جلسه ساماندهی به زندانیان و تشکیل کمیته کاهش جمعیت کیفری در استان البرز ، هیئتی مرکب از قضات به سرپرستی آقایان محمد آقایاری و احمدی معاونین دادستان مرکز استان با مددجویان این ندامتگاه دیدار و گفت وگو کردند و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفته و دستور قضایی برای حل آن را صادر کردند.
وی درباه نوع مشکلات مورد بررسی قرار گرفته در این دیدار، اظهار داشت: در جریان این دیدار تعداد 200نفر از مددجویان مورد مشورت قضایی قرار گرفتند که مشکلات این گروه از زندانیان بیشتر در حوزه درخواست صدور حکم، تقاضای مرخصی، تقاضای آزادی مشروط، تقاضای عفو بود که این مشکلات توسط قضات به مدت سه ساعت بررسی شد.
رئیس ندامتگاه فردیس ابراز امیدواری کرد که این بررسی‌ها منجر به آزادی یا سایر معاضدتهای قضایی بعد از جمع بندی نهایی شود.
در ادامه این دیدار از فعالیت‌های اشتغال و حرفه‌آموزی و فضاهای عمرانی ندامتگاه فردیس بازدید شد.

کلید واژه ها: استان البرز -




سه شنبه 31 شهریور 1394 - 12:29:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن