تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820304072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طبق قانون بهره‌وری وزارت جهاد کشاورزی مسئول تنظیم بازار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پاپی زاده به پانا خبر داد: طبق قانون بهره‌وری وزارت جهاد کشاورزی مسئول تنظیم بازار خبرگزاری پانا: عضو کمیسیون کشاورزی قانون بهره وری را از قوانین مترقی در حمایت از کشاورزی عنوان کرد و گفت: نمایندگان مطابق این قانون تنظیم بازار بر عهده جهاد کشاورزی گذاشته‌اند که این قانون بسیار موثر است همچنین که اختیارات دیگری مانند انتصاب اعضای هیئت مدیره بانک کشاورزی را بر عهده وزارت جهاد گذاشته است.
۱۳۹۴ سه شنبه ۳۱ شهريور ساعت 08:31

خبرگزاری پانا+

عباس پاپی زاده در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی پانا موضوع تعدد تصمیم گیری در حوزه کشاورزی را از معضلات این بخش از اقتصاد کشور عنوان و خاطر نشان کرد: اینکه در بخش کشاورزی دستگاه های مختلف ورود می کنند و تصمیم های مختلف گرفته می شود مانع جدی در راه سرمایه گذاران در این بخش ایجاد می شود که در تلاش هستیم با رفع موانع سرمایه گذاری این خلاء را جبران کنیم.
  وی اضافه کرد: وزارتخانه های مختلف به دلیل چند وجهی بودن مسائل حوزه کشاورزی در مسائل آن ورود می کنند که در نتیجه تصمیم گیری ها مختلف باعث می شود تا سرمایه گذاران دچار سردرگمی شوند و با این وضعیت در فضاهای دیگری سرمایه گذاری کنند که سهل الوصول تر باشد.
  نماینده دزفول در موضوع صنایع تبدیلی به مشکلات میان دستگاهی اشاره کرد و گفت: در سال 91 مصوب کردیم تا واردات و صادرات مطابق نیاز کشور و منطبق با تولید داخل صورت گیرد چرا که در موارد متعددی شاهد ناهماهنگی های جدی بودیم که بخش کشاورزی لطمه می دید.
  پاپی زاده افزود: به عنوان مثال در فصل برداشت یک محصول با ناهماهنگی میان بازرگانی و تولید داخل میزان انبوهی از یک محصول وارد کشور می شد و کشاورزی دچار صدمات جدی می شد.
  این عضو کمیسیون کشاورزی تصویب این قانون را در راستای حمایت از تولید و کشاورزی کشور دانست و گفت: مطابق این قانون تنظیم بازار بر عهده جهاد کشاورزی گذاشته شد که این قانون بسیار موثر است همچنین که اختیارات دیگری مانند انتصاب اعضای هیئت مدیره بانک کشاورزی را بر عهده وزارت جهاد گذاشت تا در مسائل مالی توان تصمیم گیری بیشتری داشته باشد.
  وی به قانون بهره وری اشاره و یادآور شد: از دیگر قوانینی که کمیسیون کشاورزی در تلاش بوده تا با تصویب آن از کشاورزی حمایت کند، قانون بهره وری است که از مترقی ترین قوانین است که به مسائل مهمی چون تغییر تشکل های بخش خصوصی، سرمایه گذاری و تولید محصولات ارگانیک پرداخته است که موضوع سرمایه گذاری از دغدغه های نمایندگان در بخش کشاورزی است و تلاش در تقویت حضور بخش خصوصی داخلی و خارجی در کشاورزی کشور را دارند.
  پاپی زاده تصریح کرد: در تحقق اقتصاد مقاومتی مترصد هر فرصتی هستیم تا جدی ترین حمایت های ممکن را از توسعه بخش کشاورزی با تقویت زیر ساخت ها با تدوین قوانین و اصلاح قوانین موجود داشته باشم و با بهبود شرایط سرمایه گذاری در کشاورزی را افزایش خواهیم داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن