تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820410820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش 12 درصدی تصادفات منجر به فوت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران اعلام کرد کاهش 12 درصدی تصادفات منجر به فوت خبرگزاری پانا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: با اتخاذ تدابیر و تمهیدات ترافیکی در سطح استان مازندران، در پایان تعطیلات شش ماهه نخست سال، شاهد کاهش 12 درصدی تصادفات منجر به فوت شدیم.
۱۳۹۴ دوشنبه ۳۰ شهريور ساعت 17:50

خبرگزاری پانا+نشست خبری+کاهش تصادفات منجر به فوت+مازندران+همیار پلیس+سرویس مدارس

به گزارش خبرنگار پانا، سرهنگ داود قاسمیان در نشست خبری با اصحاب رسانه که در اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان مازندران برگزار شد، در خصوص بازگشایی مدارس  و دغدغه والدین پیرامون سرویس دانش آموزان گفت: از سه ماه پیش با نشستهایی که با شهرداری و آموزش و پرورش درخصوص شرایط به کارگیری رانندگان سرویس مدارس و همچنین شرایط خودروها تصمیمات لازم اتخاذ شد که برمبنای آن خودروهای مدارس نباید عمرشان از 5 سال بیشتر باشد و همچنین دارای معاینه فنی و بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث باشند و راننده نیز متاهل و صاحب تست صحت اعصاب و روان باشد. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران بر لزوم ظرفیت حداکثر 4 خودروهای مدارس تاکید کرد و افزود: همچنین برای رانندگان سرویس مدارس آموزش همگانی درنظر گرفته ایم و با پخش سی دی های حاوی مطالب آموزشی فرهنگ صحیح رانندگی دانش آموزان را هرچه بیشتر با فرهنگ ترافیک آشنا می کنیم. سرهنگ قاسمیان طرح همیاران پلیس در مدارس را در کاهش تخلفات رانندگیم وثر دانست و بیان داشت: دانش آموز یافته های خود را در این زمینه به والدین خود هنگام رانندگی منتقل می کند و مطمئنا در سالهای آینده این دانش آموزان از فرهنگ رانندگی بسیار بالاتری برخوردار خواهند بود. وی در عین حال که بالاترین جریمه برای رانندگان متخلف را حوادث ناگواری که پیش می آورند، عنوان کرد، افزود: تخلفات همزمان که به توقیف 72 ساعته خودرو می انجامد و همچنین جریمه شرب خمر که 2 میلیون ریال جریمه نقدی و توقیف خودرو می باشد جزو بالاترین جریمه رانندگان متخلف است. قاسمیان ضمن اشاره به تعداد قابل توجه خودروهای دودزای جمع آوری شده در پارکینگ توقیف خوردو، اظهار داشت: خودروهای دودزا تا سال آینده از معابر به صورت کامل جمع آوری شده و درصورت مشاهده برخورد خواهد شد. وی از راه اندازی سیستم مانیتورینگ در شهرستان ساری خبر داد و افزود: با تدابیر و پیگیریهای استاندار  و شهردار ساری، یک سیستم مانیتورینگ یا سیستم پایش در مرکز کنترل ترافیک در حال راه اندازی است که از ماههای آتی شروع به کار خواهد کرد که پس از تهران از بهترین اتاق کنترل ترافیک در سطح کشور می باشد. رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران اعلام کرد: در 6 ماهه سال گذشته 103 کشته تصادفات رانندگی معابر شهری داشتیم که امسال با اتخاذ تدابیر و تمهیدات ترافیکی در سطح استان مازندران و برخورد با تخلفات رانندگی معمول مانند سرعت و سبقت غیرمجاز در معابر شهری، با کاهش این تعداد به 91 نفر، درواقع با کاهش 12 درصدی مواجه بوده ایم. قاسمیان همچنین درخصوص اسقاط خوردروهای فرسوده اظهار داشت: اسقاط خودروهای فرسوده در سال جاری نسبت به سال گذشته کاهش 33 درصدی داشته است و در بحث شماره گذاری پلاک خوردو نیز کاهش 12 درصدی داشته ایم. رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران  همچنین شعار هفته ناجا را "اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امینت و آرامش" اعلام کرد. احد گوران سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیك شهرداری نیز در این نشست، حضور پارکبانها در خیابانها را اجرای عدالت اجتماعی دانست و گفت: بر اساس آیین نامه ای که در سال 75 از طرف وزارت کشور و پلیس راهنمایی و رانندگی ابلاغ شده است، متولی پارکبانها سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری است که در خیابان فرهنگ و قارن ساری با تجهیزات الکترونیکی پارکومتر با حمایت مستمر پلیس راهور استان انجام وظیفه می کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن