تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816146753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بورس تهران قرمز شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بورس تهران قرمز شد




بورس تهران بعد از ریزش 700 واحدی روز گذشته، امروز نیز به روند نزولی خود ادامه داد و با افت 225 واحدی شاخص و افزایش فشار فروش مواجه شد.





خبرگزاری ایسنا: بورس تهران بعد از ریزش 700 واحدی روز گذشته، امروز نیز به روند نزولی خود ادامه داد و با افت 225 واحدی شاخص و افزایش فشار فروش مواجه شد.

روند نزولی بورس تهران در حالی ادامه می‌یابد که در معاملات امروز هم صف‌های فروش در تالار شیشه ای شکل گرفت و روند منفی در کلیت بورس حاکم شد به طوری که شاخص بورس تهرات 225 واحد دیگر افت کرد و به کانال 61 هزار و 328 واحدی رسید.

البته در ابتدای معاملات امروز شاخص بورس تهران ریزش های بیشتری را تجربه کرد و تا کانال 61 هزار و 110 واحد افت کرد اما در پایان زمان معاملات و به مدد عرضه های بلوکی اندکی رشد کرد و تا کانال 61 هزار و 328 واحد بالا رفت.

ادامه روند نزولی بورس تهران و از بین رفتن سرمایه های مردم در حالی به نگرانی جدی در بین بازیگران بازار تبدیل شده است که سیاست‌های دولت در عدم حمایت از بورس و در کنار آن ابهامات جدی صنایع مختلف بورسی و نیز کمبود نقدینگی، اولویت دولت در کنترل تورم و سود بالای بانکی از عوامل گرفتار شدن بورس در بحران رکودی ذکر می شود.عواملی که منجر شده است تا بورس تهران بر خلاف گذشته نسبت به اخبار مثبت سیاسی هیچ گونه واکنشی نشان ندهد.

با این حال در بازار امروز نیز همانند روزها و ماه های گذشته اکثر شرکتهای بورسی گرفتار نزول شدند و شرکتهای انگشت شماری به جمع سبزپوشان پیوستند به طوری که شرکتهای پالایشگاه اصفهان، پالایشگاه بندرعباس، مخابرات، ایران خودرو، بانک ملت، سایپا، توسعه معادن و فلزات، بانک پاسارگاد وکشتیرانی از شرکتهایی بودند که تاثیر منفی در روند بورس گذاشتند.

این در حالی است که در بازار امروز مثبت شدن برخی شرکتها که در نتیجه معاملات بلوکی رخ داد، مانع از تکرار ریزش های شدید شد به طوری که شرکتهای مپنا، هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی مبین، صندوق بازنشستگی و ارتباطات سیار از شرکتهایی بودند که مانع از ریزش بیشتر شاخص شدند.

در بازار سومین روز هفته گروه فنی مهندسی از گروه های برتر بازار بودند و شرکتهای قندی نیز همانند روزهای گذشته با افزایش قیمت و رشد تقاضا در بورس یکه تازی کردند. با این حال تمایل به خرید سهم توسط حقوقی ها و تمایل به فروش از سوی حقیقی ها در گروه‌های مختلف تقویت شد به طوری که شرکتهای قند اصفهان، ارتباطات سیار و قند قزوین بیشترین تقضای خرید را به خود اختصاص دادند و فولاد خراسان، حفاری شمال و بهسرام برترین تقاضای خرید را از آن خود کردند.

بورس تهران در شرایطی امروز اندکی از شدت نزول روز گذشته خود کاست که ارزش و حجم معاملات به مدد معاملات بلوکی اندکی رشد کرد به طوری که 622 میلیون سهم به ارزش 174 میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش بازار سرمایه به سطح 260 هزار میلیارد تومان افت کرد.






تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن