تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816172645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلبوم‌هایی که بازار موسیقی را شوکه کردند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
آلبوم‌هایی که بازار موسیقی را شوکه کردند




فروشگاه‌های موسیقی که معمولا دل پردردی از فروش کم و وضعیت راکد بازار دارند، این روزها به نقطه‌ آسایش رسیده‌اند و به گفته خودشان، تزریق چند آلبوم به فضای موسیقی، حال بازار را خوب کرده است.





روزنامه قانون: فروشگاه‌های موسیقی که معمولا دل پردردی از فروش کم و وضعیت راکد بازار دارند، این روزها به نقطه‌ آسایش رسیده‌اند و به گفته خودشان، تزریق چند آلبوم به فضای موسیقی، حال بازار را خوب کرده است.

در ماه‌های اخیر شرایط فروش در بازار موسیقی رضایت‌بخش نبوده اما از آنجا که چند گروه و هنرمند مطرح موسیقی آلبوم‌هاي‌شان را همزمان منتشر کرده‌اند، بازار موسیقی تا حد زیادی شوکه شده!

چند آلبوم موسيقي روانه بازار شده است كه به علت محبوبيت خوانندگان يا نوازندگان آن‌ها در بين مخاطبان با استقبال خوبي مواجه شده و بازار موسيقي را از حالت رخوت در آورده است.

در ادامه نگاهي به پنج آلبوم پرفروش اين روز‌ها مي اندازيم تا با ترك‌هايي كه دنياي اين روزهاي موسيقي را تكان داده‌اند بيشتر آشنا شويم.

جاده می‌رقصد


آلبوم‌هایی که بازار موسیقی را شوکه کردند



 اثر جدید گروه «چارتار» است. این گروه پس از انتشار آلبوم «باران تویی» به شهرت رسید. سبک این گروه تلفیقی از موسیقی الکترونیک با آواز ایرانی است. اشعار، ترانه‌ها و همچنین لحن و صدای خواننده را باید برگرفته از ادبیات و موسیقی کلاسیک ایرانی و ملودی‌ها و تنظیم‌ها را وام‌دار موسیقی مدرن دانست. «جاده می‌رقصد» شامل 9 قطعه است که با هنرنمایی آرش فتحی (آهنگساز)، احسان حائری (ترانه‌سرا)، آیین احمدی‌فر (تنظیم‌کننده) و آرمان گرشاسبی (خواننده) همراه است.

جشن امضای این آلبوم با حضور هواداران گروه «چارتار» حدود دو هفته پیش در مجموعه‌ فرهنگی - تاریخی کاخ نیاوران برگزار شد. حالا این آلبوم جزو پرفروش‌های بازار است.

در شب گیسوان تو


آلبوم‌هایی که بازار موسیقی را شوکه کردند



عنوان آلبوم جدید «پرواز همای» است. زمان زیادی از انتشار این آلبوم نمی‌گذرد اما گویا اثر «همای» در مدت زمان کمی، میان پرفروش‌ها قرار گرفته است. پس از این‌که تلاش‌های او برای برگزاری کنسرت در تهران ناکام ماند، این هنرمند «در شب گیسوان تو» را روانه‌ی بازار کرد تا به گفته‌ خودش، با شنیده شدن این اثر، فضای ایجادشده علیه‌اش آرام شود. آلبوم جدید «همای» اشعاری از خودش، اخوان ثالث‌، فاضل نظری و هوشنگ ابتهاج‌ را دربرمی‌گیرد و او فضایی عاشقانه و عارفانه را برای موسیقی‌اش انتخاب کرده‌ است.

در دنیای تو ساعت چند است؟ 


آلبوم‌هایی که بازار موسیقی را شوکه کردند



علاوه بر این‌که عنوان یکی از فیلم‌های پرفروش سینمای ایران بود، نام آلبومی است که موسیقی‌های این فیلم را شامل می‌شود. کریستف رضاعی موسیقی‌هایی را که برای این فیلم سینمایی نوشته بود، در قالب یک آلبوم جمع‌آوری کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است. بردیا کیارس (ویولن و ویولا)، مجید اسماعیلی (ویولنسل)، هومن نامداری (کلارینت)، مهرداد پاکباز (گیتار کلاسیک)، احسان صدیق (گیتار الکتریک) و بابک مبشر (گیتار آکومپانیمان) در این اثر هنرنمایی کرده‌اند. این اثر هم جزو آلبوم‌هایی است که این روزها خوب فروخته است.

ماه و ماهي 


آلبوم‌هایی که بازار موسیقی را شوکه کردند



با صدای یک خواننده‌ جوان نیشابوری یعنی حجت اشرف‌زاده توانسته در کنار رقبای قدرش، صدای خود را به گوش مخاطبان برساند. در این اثر از شعرهای علیرضا بدیع استفاده شده و آرش بیات در زمینه‌ ساخت موسیقی این اثر فعالیت کرده است. این آلبوم شامل هشت قطعه «ماه‌وماهی»، «مادر»، «کوچه‌باغ‌های نیشابور»، «پاییز»، «دلتنگ»، «عشق آمد»، «یاد یار» و یک قطعه بی‌کلام است. در این اثر، مهرداد عالمی نوازندگی ویولنسل و میثم مروستی نوازندگی ویولا را برعهده داشته‌اند.

نوکوب


آلبوم‌هایی که بازار موسیقی را شوکه کردند



 اثر جدید گروه «دارکوب» به‌تازگی رونمایی شده و جای خود را میان دوستداران موسیقی باز کرده است. مسعود همایونی، دارا دارایی، امید حاجیلی، آرش مقدم و آرین ملیکیان اعضای «دارکوب» هستند که برای ارائه‌ یک موسیقی متفاوت به مخاطب تلاش می‌کنند. البته در «نوکوب» نوازندگان دیگری در کنار اعضای اصلی قرار گرفته و ساز زده‌اند. این آلبوم دارای هشت قطعه است و با کلامی از حافظ، بیژن ترقی، داود غلامی، ایرج زبردست و ابراهیم شهدوستی همراه می‌شود.








تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن