تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814912779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید نمایندگان صندوق تحقیقات آلمان از واحد علوم و تحقیقات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بازدید نمایندگان صندوق تحقیقات آلمان از واحد علوم و تحقیقات خبرگزاری پانا: نمایندگان انجمن ماکس پلانکMax Plank Society و صندوق تحقیقات آلمانDFGباهدف برقراریارتباط پژوهشگران این موسسات با محققان ایرانی،از واحد علوم و تحقیقات بازدید کردند و در نشستی با حضور نمایندگان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، ریاست واحد و مدیر کل امور بین الملل واحد امکانات همکاری را بررسی کردند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۳۰ شهريور ساعت 10:35

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، بر اساس قانون اساسی آلمان "پژوهش" برای پژوهشگران آلمانی رایگان است و در این راستا بودجه ای در حدود 8 میلیارد یورو در اختیار پژوهشگران آلمانی قرار دارد. پژوهشگران غیر آلمانی می توانند به شرط همکاری با پژوهشگران آلمانی از این بودجه پژوهشی بهره ببرند.
اساس این اقدام، ایجاد ارتباط میان محققان بین المللی و آلمانی به صورت رابطه فردی است کهبراین مبنا، نیازی به انعقاد یادداشت تفاهم میان سازمان ها وجود ندارد که بهره گیری از این بودجه پژوهشی مستلزم برقراری ارتباط پژوهشگران ایرانی و آلمانی و ارائه طرحهای مشترک است.
این هیأت در بازدید خود از امکانات و بخش های مختلف واحد علوم وتحقیقات با تحسین امکانات علمی و پژوهشی واحد، اذعان داشتند که اطلاعات در مورد توان علمی و پژوهشی ایران در آلمان کافی نیست و پیشنهاد کردند ایران نمایشگاه پژوهشی و علمی در آلمان برگزار و از هیأت ها و خبرنگاران آلمانی برای بازدید از توان پژوهشی و علمی ایران دعوت کنند.
انجمن ماکس پلانک بابیش از 60 سال سابقه فعالیتی، یک انجمن مستقل غیرانتفاعی با 82 نهاد تحت هدایت است که به پژوهش های دانش محور ملی و بین المللی در حوزه های علوم طبیعی، انسانی، زندگی و ...می پردازد.
نام این موسسه برگرفته از یکی از برجسته ترین پژوهشگران علمی آلمان، نشان دهنده هدف اصلی آن یعنی تعالی پژوهشی است و داشتن بیش از 17 برنده جایزه نوبل در میان پژوهشگران آن و 21هزار محقق فعال در انجمن بیانگر حمایت انجمن ماکس پلانکاز فعالیت های پژوهشی نهادها و افراد آلمانی و غیرآلمانی است.
پژوهشگران ایرانی در صورت تعریف پروژه پژوهشی با شرکای آلمانی می توانند تا 20 هزار یورو بودجه پژوهشی برای پیشبرد اولیه طرحو در مراحل بعدی کار بودجه بیشتری را دریافت. کنند.
لازم به ذکر است، بازدید بعدی این هیأت از واحد علوم و تحقیقات، نهم اکتبر سال جاری میلادی است. علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این انجمن می توانند از تارنمای اینترنتی آن به آدرس www.maxplanck.de بازدید کنند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن