تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805315262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیاده‌روی خانوادگی با حضور سردار فضلی در مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پیاده‌روی خانوادگی با حضور سردار فضلی در مشهد
معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع) گفت: در هفته دفاع مقدس پیاده‌روی خانوادگی با حضور سردار فضلی در مشهد برگزار می‌شود
نویسنده : علیرضا واحدیان 


علی اکبر افراسیابی در نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس که در مجتمع آیه ها برگزار شد، اظهار کرد: جنگ هشت ساله با وجود اینکه ضررهای زیادی به کشور ما وارد کرد اما با مدیریتی که حضرت امام راحل (ره) انجام دادند جبهه ها تبدیل به دانشگاه و سبب تقویت روحیه مردم شد و این تقویت روحیه نیز ما را در جنگ اقتصادی به پیروزی رساند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع)، حماسه هشت سال دفاع مقدس را یادآور دفاع دربرابر حمله وحشیانه همه دنیا به انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: مردم می خواستند مستقل باشند و تحت ولایت رهبری ولی فقیه خود تصمیم بگیرند اما جنگ ناجوانمردانه زمانی به ملت ما تحمیل شد که ما تازه انقلاب کرده بودیم و نیروی منسجم نظامی نداشتیم و دولت وقت نیز همدل با ملت و رهبری نبود و همچنین کشورهای بیگانه در حال تحریک گروه های تروریستی داخل کشور بودند.
وی بیان کرد: ما هنوز در حال آبیاری نهاد نوپای انقلاب بودیم که درگیر حمله وحشیانه استکبار جهانی شدیم و با دست خالی و اتکا به رهبری در مقابل هجوم وحشیانه دشمن ایستادیم  که ثمره آن برگ زرینی بود که به تاریخ انقلاب اسلامی نقش بست.
افراسیابی با تأکید بر اینکه اراده الهی پیروزی حق بر باطل است، عنوان کرد: رسم استکبار جهانی نامردی و کشتار است، بنابراین حمله‌ای که بر علیه ایران اسلامی آغاز شد با پایان خوبی به ثمر نشست، به طوری که امروز از این گنج بزرگی که از امام راحل بر جا ماند هنوز دستاورد تازه کشف می‌کنیم.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع) با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس سپاه امام رضا (ع)، تبیین کرد: در هفته دفاع مقدس تبیین قدرت دفاعی کشور در گذشته و آینده بیان می‌شود، بنابراین وضعیت کشور طوری است که همیشه در مقابله با استکبار جهانی آمده هستیم.
وی با بیان اینکه سپاه امام رضا (ع) در سال 94 برنامه‌های متعددی در سطح رده‌های سپاه استان پیش‌بینی کرده است، تصریح کرد: تعداد 40 برنامه در رده‌های مختلف سپاه انجام می‌شود که یکی از این برنامه‌ها با عنوان رژه پیش‌ بینی شده و بیش از 250 گروهان رژه رونده رژه را انجام می‌دهند که قالب آن رژه موتوری و پیاده با استفاده از تجهیزات پیشرفته نیروهای مسلح است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه رژه  پیاده نیروهای مسلح در روز 31 شهریورماه در مرکز استان دایر است، بیان کرد: مراسم رژه در اکثر شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.
افراسیابی، برنامه پیاده‌روی خانوادگی را یکی دیگر از ویژه برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: این برنامه به صورت کشوری بوده و در مرکز استان از میدان شریعتی به سمت جبل‌النور با حضور آحاد مردم و بسیج برپا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در این برنامه سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور نیز حضور می‌یابد.
افراسیابی تأکید کرد: نمایش رزمی یکی دیگر از برنامه های هفته دفاع مقدس است که در مرکز استان برگزار می شود و سیری از وقایع انقلاب اسلامی که یک نوع بازخوانی دفاع مقدس است در این برنامه به نمایش گذاشته می شود.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه برای پنج هزار نفر در قالب این نمایش جایگاه تعبیه شده است، ادامه داد: این برنامه در چند سال گذشته برای راهیان نور برگزار می شد و سابقه برگزاری آن تاکنون در استان‌ها وجود نداشت اما با این نگرش به صورت دائمی در طول سال تصمیم به برگزاری آن را داریم.
وی با اشاره به اینکه بازسازی عملیات عاشورای یک از سری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان کاشمر است، یاد آور شد: در روز دوم مهر ماه تجدید بیعت با خانواده معظم شهدا در مزار شهدای استان دایر می‌شود که مکان اصلی آن در بهشت رضا (ع) است.
افراسیابی توضیح داد: مراسم رژه 31 شهریورماه با حضور سردار فضلی در میدان 15 خرداد مشهد برگزار می‌شود.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس با هفته امامت و ولایت، تصریح کرد: به مناسبت این همزمانی بازسازی واقعه غدیرخم در مشهد و سایر شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: حدود 200 سوله صالحین در استان ساخته شده است که مسابقات متعدد در قالب آن برگزار می‌شود.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع) در پایان به توهین‎های صورت گرفته نسبت به مقام والای شهدای گمنام جبل‌النور واکنش نشان داد و تأکید کرد: کسانی که به مقام شهدای گمنام توهین کردند در جایگاهی نیستند که پاسخ آنها داده شود لذا باید گفت عددی برای ما محسوب نمی شوند و اراجیفی که می‌گویند فقط برای مطرح کردن خود است.









تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن