تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815263982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمايي از ۱۳ فيلم از مجموعه آثار صدرعاملي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ شهريور ۱۳۹۴ (۲۳:۲۶ب.ظ)
رونمايي از ۱۳ فيلم از مجموعه آثار صدرعاملي موج- موسسه رسانه‌هاي تصويري از مجموعه آثار رسول صدرعاملي رونمايي مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، مجموعه آثار رسول صدرعاملي شامل 13 فيلم است که به همت موسسه رسانه‌هاي تصويري تهيه شده و در روز دوشنبه 30 شهريور، ساعت 30:18 در موزه سينما رونمايي مي‌شود.
اين موسسه با هدف حمايت از آثار برجسته فيلم‌سازان مطرح سينماي ايران و به جهت حفظ و نگهداري اين آثار تحت عنوان مجموعه اقدام به تهيه مجموعه آثار رسول صدرعاملي از کارگردانان مطرح سينما کرده است.
از اين مجموعه در مراسمي که با حضور هنرمندان، مسوولان و اصحاب رسانه در تاريخ دوشنبه 30 شهريور، ساعت 18:30 در موزه سينما برگزار خواهد شد، رونمايي مي‌شود.
صدرعاملي که از کارگردانان برجسته حوزه سينماي اجتماعي است، فعاليت‌هاي سينمايي خود را با تهيه کنندگي فيلم خونبارش در سال 1359 به کارگرداني امير قويدل آغاز نمود و اولين فيلمش را با نام «رهايي» در سال 1361 ساخت. او در عرصه‌هاي کارگرداني، نويسندگي و تهيه کنندگي سينما فعاليت دارد و آثار او توانسته جوايز متعددي را از جشنواره‌هاي معتبر داخلي و خارجي همچون فجر، شيکاگو، لوکارنو، قاهره، فيل طلايي، بريسبان، رنه و... از آن خود کند.
مجموعه آثار رسول صدرعاملي شامل 13 اثر است که به جز فيلم سينمايي خونبارش که صدرعاملي تهيه کنندگي آن را بر عهده داشته و مستند مساحت زندگي که روايتي از فعاليت‌ها و حضور او در سينماي ايران مي‌باشد، تمامي آثار اين مجموعه توسط صدرعاملي، در مقام کارگردان و بين سال‌هاي 1361 تا 1389 توليد شده است.
خونبارش (1359)، رهايي (1361)، گلهاي داودي (1363)، پاييزان (1366)، قرباني (1370)، سمفوني تهران (1377)، دختري با کفش‌هاي کتاني (1377)، من ترانه پانزده سال دارم (1380)، ديشب باباتو ديدم آيدا (1382)، شب (1385)، هرشب تنهايي (1386)، زندگي با چشمان بسته (1389) و مستند مساحت زندگي (1392) عناوين سيزده اثري است که در مجموعه فوق قرار دارد.
تمامي آثار اين مجموعه با کيفيت بسيار مناسب و به سه زيرنويس، فارسي، عربي و انگليسي توليد شده است.
موسسه رسانه‌هاي تصويري پيش از اين نيز مجموعه آثار کارگرداناني همچون رسول ملاقلي پور، مسعود کيميايي، ابراهيم حاتمي کيا و کيومرث پوراحمد را تهيه کرده بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن