تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819008272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري دوره هاي آموزشي ويژه کارکنان مراکز از راه دور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۷:۵۲ب.ظ)
رئيس سازمان مدارس غير دولتي خبرداد: برگزاري دوره هاي آموزشي ويژه کارکنان مراکز از راه دور موج-رئيس سازمان مدارس غير دولتي، مشارکت‌هاي مردمي و خانواده از برگزاري 2 دوره عمومي و 18 دوره تخصصي ويژه کارکنان مراکز آموزش از راه دورخبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، توسعه مشارکت‌هاي مردمي و خانواده، مرضيه گرد از برگزاري بيست عنوان دوره آموزشي عمومي و اختصاصي ويژه موسسان، مديران و مشاوران مدارس آموزش از راه دور استان‌ها تا پايان مرداد سال جاري، خبر داد واظهار کرد: کيفيت بخشي به امور مدارس آموزش از راه دور و توانمند سازي و آموزش شاغلين اين مدارس، از اولويت‌هاي اصلي اين سازمان در سال تحصيلي آتي است.
وي افزود: براساس گزارش‌هايي که تاکنون از 17 استان کشور دريافت شده، دوره‌هاي آموزشي مذکور با تحت پوشش قرار دادن هزار و 376 نفر از موسسان، مديران و مشاوران مدارس آموزش از راه دور، با مدرک تحصيلي ليسانس و فوق ليسانس، در قالب 2 دورهٔ عمومي و 18 دوره تخصصي برگزار شده است.
وي بيان کرد: مهارت‌هاي بدو انتصاب مديران، معاونين و موسسان مدارس، توليد محتوي الکترونيکي، شناسايي واستفاده از ظرفيت‌هاي ذهني، گزارش نويسي، تيم سازي و شيوه‌هاي کار، تشريح دستور العمل ها و قوانين از عناوين دوره‌هاي آموزشي مذکور است.
رئيس سازمان مدارس غير دولتي، توسعه مشارکت‌هاي مردمي وخانواده تصريح کرد: دوره‌هاي آموزشي فوق در قالب 43 هزار و964 نفر ساعت برگزار شده و هزينه آن توسط شرکت کنندگان و مدارس آموزش از راه دور و با تلاش و هماهنگي همکاران استاني و همراهي موسسان تأمين گرديده است.
گرد افزود: 743 نفر نيروي رسمي، 264 نفر نيروي غير رسمي، 427 نفر از نيروهاي بازنشسته و 46% درصد همکاران زن و 54% همکاران مرد شاغل در اين دوره‌ها شرکت نموده‌اند.
وي گفت: با همکاري مرکز برنامه ريزي نيروي انساني و فناوري اطلاعات دوره‌هاي دانش افزايي نيروي انساني شاغل در اين مدارس استمرار خواهد داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن