تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814213921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخش های داخلی و جراحی بیمارستان امیر المومنین اهواز افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با حضور مدیران تعاون،کار و رفاه اجتماعی و درمان تامین اجتماعی خوزستان: بخش های داخلی و جراحی بیمارستان امیر المومنین اهواز افتتاح شد خبرگزاری پانا: بخش های داخلی و جراحی بیمارستان امیر المومنین اهواز در آیینی با حضور مدیران تعاون،کار و رفاه اجتماعی و درمان تامین اجتماعی خوزستان به بهره برداری رسیدند.
۱۳۹۴ شنبه ۲۸ شهريور ساعت 17:03

خبرگزاری پانا+بیمارستان+ امیرالمومنین

به گزارش خبرگزاری پانا ، هوشمند صفائی در آیین افتتاح بخش های داخلی و جراحی بیمارستان امیر المومنین اهواز، از شرایط مناسب برای سرمایه گذاری در بخش توریسم درمانی در خوزستان خبر داد.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: وجود فضای مناسب و كادرهای مجرب درمانی و زیرساخت های مناسب حمل و نقل دریایی، هوایی و ریلی می تواند خوزستان را به عنوان استان پایلوت در بخش توریسم درمانی معرفی كند.
او از نگاه ویژه دولت به خوزستان سخن گفت و افزود: وجود 3 بیمارستان از 8 بیمارستان تامین اجتماعی كشور در استان نشان از نگاه ویژه دولت به خوزستان دارد.
* بیمارستان امیركبیر اهواز در دهه فجر افتتاح می شود
قایم مقام وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در خوزستان از افزایش 8 آمبولانس به مجموعه ناوگان حمل و نقل درمانی خوزستان در بخش مدیریت تامین اجتماعی در سال گذشته خبر داد و گفت: به دنبال افتتاح بیمارستان امیركبیر اهواز در دهه فجر هستیم.
صفائی خاطر نشان کرد: درمان یكی از شاخص های توسعه كشور است و سیاست و رویكرد دولت تدبیر و امید و وزیر محترم ارتقای بخش درمان و سلامت جامعه است و بر همین اساس طرح تحول سلامت در كشور به خوبی درحال اجرا است.
او گفت: باتوجه به جمعیت دو میلیون و 700 هزار نفری تحت پوشش تامین اجتماعی كه بیش از نیمی از جمعیت مردم خوزستان را تشكیل می دهد ضروری است به دنبال ارایه خدمات مطلوب باشیم و باتوجه به نگاه ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خوزستان و با درنظرگرفتن تمام شرایطی كه در استان وجود دارد باید به سمت توسعه مراكز درمانی و بهداشتی پیش برویم .
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان تاکید کرد: قطعاً برخی شهرستان ها از امكانات درمانی سازمان تامین اجتماعی بهره ای ندارند اما با در نظر گرفتن تمام جوانب و توجیه فنی این مناطق، می توانند از این امكانات بهره مند شوند. بنابراین، نباید به شرایط موجود دلخوش بود بلكه باید مردم خوزستان طعم شیرین خدمت را در دولت یازدهم بچشند. باید دسترسی همه مردم جامعه به خدمات درمانی و بهداشتی بیش تر و بهتر شود.
* توسعه بخش ICU از 6 تخت به 10 تخت
در ادامه این آیین مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان از افتتاح بخش های داخلی و جراحی بیمارستان امیر المومنین اهواز با 64 تخت خبر داد و افزود: توجه و اهتمام مسوولان ارشد سازمان، نسبت به خوزستان و جذب منابع و اعتبارات مناسب، باعث شده بخش های زیادی از بیمارستان امیرالمومنین(ع) با توجه به قدمت و فرسودگی بنا، مورد مرمت و بازسازی قرار گیرد و بازسازی سایر بخش ها نیز در دستور کار است .
دكتر داریوش پناهی زاده بازسازی بخش ICU بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز را یکی دیگر از این اقدامات برشمرد و گفت: بخش ICU از 6 تخت به 10 تخت توسعه یافته است.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن