تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801633945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشريح برنامه‌هاي سازمان ميراث‌فرهنگي به مناسبت روز جهاني کودک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۶:۱۳ب.ظ)
تشريح برنامه‌هاي سازمان ميراث‌فرهنگي به مناسبت روز جهاني کودک موج- برنامه‌هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري به مناسبت روز جهاني کودک توسط رئيس شوراي برنامه ريزي امور کودک و نوجوان تشريح شد.
به گزارش خبرگزاري موج،حميد ضيايي پرور، رئيس مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني و رئيس شوراي برنامه ريزي امور کودک و نوجوان سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با اشاره به اينکه برنامه‌هاي متنوعي در ادارات کل 31 استان به مناسبت روز جهاني کودک برگزار خواهد شد، گفت: از روز 15 تا 21 مهر که هفته ملي کودک نام‌گذاري شده است، جشنواره‌ها، نمايشگاه‌ها و کارگاه‌هاي آموزشي با محوريت کودکان و نوجوانان در تمامي استان‌ها برپا مي‌شود.
وي ادامه داد: شعار روز جهاني کودک امسال به عنوان دنيا با لبخند کودکان زيباست انتخاب شده است و هفته ملي کودک در کشورمان به ترتيب روز 15 مهر کودک، سلامت، ايمني، 16 مهر کودک، هنر و ميراث فرهنگي، 17مهر کودک و خانواده، 18 مهر کودک، کتاب و کتاب‌خواني، 19 مهر کودک، محيط زيست و منابع طبيعي، 20 مهرکودکان دنيا صلح و دوستي و 21 مهر کودک، آموزش و تربيت اسلامي، نام‌گذاري شده است.
رئيس شوراي برنامه ريزي امور کودک و نوجوان اضافه کرد: با توجه به اينکه روز 16 مهر به عنوان کودک، هنر و ميراث فرهنگي نام‌گذاري شده است در اين روز برنامه ويژه‌اي با حضور مسوولان ارشد کشور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري برگزار خواهد شد.
ضيايي پرور گفت: روز پنج شنبه 16مهر، بازديد از تمامي موزه‌ها و اماکن تاريخي تحت پوشش سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري براي خانواده‌هايي که به همراه کودک و نوجوانشان به اين اماکن مراجعه کنند، رايگان است.
رئيس مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان تصريح کرد: با توجه به اين که روزهاي پاياني هفته ملي کودک با آغاز ماه محرم مصادف مي‌شود، از 15 تا 21 مهر، نمايشگاه عکس کودک و محرم با مشارکت پژوهشگاه ميراث فرهنگي در مرکز آفرينش‌هاي هنري کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان برپا مي‌شود.
وي اضافه کرد: ويژه‌برنامه‌هاي استان تهران با مرکزيت مجموعه فرهنگي تاريخي نياوران برگزار مي‌شود که از جمله مهم‌ترين اين برنامه‌هاي مي‌توان به برپايي جشنواره بادبادک‌ها، جشنواره کودک و صنايع دستي، رونمايي از آلبوم موسيقي زير گنبد کبود، نمايشگاه عروسک‌هاي تکم گرداني، نمايشگاه کتاب کودک و نوجوان، کارگاه آموزشي بازي‌هاي بومي و محلي اقوام و نمايشگاه آثار کودکانه اشاره کرد.
رئيس شوراي برنامه‌ريزي امور کودک و نوجوان منصوب شد
گفتني است؛ طي حکمي از سوي رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، حميد ضيايي پرور به عنوان رئيس شوراي برنامه ريزي امور کودک و نوجوان سازمان منصوب شد.
با حکم مسعود سلطاني فر معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، حميد ضيايي پرور، رئيس مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان با حفظ سمت به عنوان رئيس شوراي برنامه ريزي امور کودک و نوجوان منصوب شد.

در حکم سلطاني فر براي «رئيس شوراي برنامه ريزي امور کودک و نوجوان» آمده است:
«با توجه به مأموريت‌هاي متنوع و طيف گسترده مخاطبان سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، برنامه ريزي براي مخاطبان خاص ضروري است.
در اين راستا و در اجراي ماده 4 دستورالعمل تشکيل شوراي برنامه ريزي کودک و نوجوان سازمان با توجه به شايستگي و آگاهي جنابعالي به مسائل اين حوزه به عنوان رئيس شوراي برنامه ريزي امور کودک و نوجوان منصوب مي‌شويد.
اميدوارم با جلب همکاري صاحب نظران مسائل کودکان و نوجوانان در تحقق اهداف و ايفاي وظايف اين شورا موفق باشيد.»













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن