تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820320698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آيين گراميداشت شهدا به هدايت جامعه کمک مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۱۸ب.ظ)
فرمانده قرارگاه راهبردي عمار؛ آيين گراميداشت شهدا به هدايت جامعه کمک مي کند موج - قم - فرمانده قرارگاه راهبردي عمار کشور گفت: برپايي مراسم آيين گراميداشت شهدا و ياد و خاطرها ايثارگري هاي رزمندگان کمک بسزايي در هدايت انسان ها مي کند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، فرمانده قرارگاه راهبردي عمار کشور در مراسم گراميداشت ياد و خاطره ۱۰۰ شهيد منطقه مسجد جامع قم که جمعه شب در اين مسجد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: آنچه انقلاب ما را نگه داشته است حرکت هاي عظيم رزمندگان اسلام در جبهه هاي حق عليه باطل است و اين رشادت ها در ابعاد و رنگ هاي ديگر کماکان ادامه دارد.
وي با بيان اينکه ان شاء الله انقلاب ما مقدمه سازدولت امام زمان(عج) است، اظهارداشت: شهدا، مسيرشان را که مسير هدايت بود، با خون خودشان امضا کردند و انسان ها در اين عالم براي اينکه يک مسيري را انتخاب کنند، بايد مطمئن باشند که اين مسير، مسير درستي است.
حجت الاسلام و المسلمين مهدي طائب ادامه داد: بهترين مسيري که انسان ها درستي آن را با اهداي جان خودشان امضاء کرده باشند، بنابراين هر مقدار شهدا مطرح شودند، مسير آنها براي انسان و هدايت گيري آنها بيشتر مطرح مي شود و انسان ها بيشتر در مسير هدايت قرار مي گيرند.
فرمانده قرارگاه راهبردي عمار کشور حضور ياد و عطر شهدا در اين زمان را لحظه نياز خواند و افزود: شهداي انقلاب و هشت سال دفاع مقدس مانند شهدا صدر اسلام براي هدف اسلام رفتند و دقيقاً آن زماني که ما، بيشترين نياز را به يک تلنگر براي مطمئن ترشدن، زنده ترکردن حرکت و تحمل سختي داشتيم؛ يعني در بهترين زمان اينها بازگشتند.
اين مسوول فرهنگي ادامه داد: جامعه امروز ما نيازمند برپايي چنين مراسمي است و دشمن درصدد است ما و نسل جوان ما را از اين ارزش ها دور سازد و نقش شهدا را کم رنگ جلوه دهد.
وي کمرنگ شدن ياد شهدا را تهديدي براي نظام برشمرد و گفت: انقلاب يک هدف دارد وآن اينکه زمينه را براي آمدن امام زمان (عج) فراهم کنيم، دشمنان اسلام در طول تاريخ با ايجاد گروه ها و نحله هاي فکري منحرف درصدد بودند از اتحاد و حب مسلمانان جلوگيري کنند تا به اهداف زشت خود برسند، پس بايد گوش به فرمان ولي فقيه، بيش از گذشته هوشيار و بيدار باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن