تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820290577




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمنان تلاش دارند که با دسيسه هاي شيطاني ما را به دام بيندازند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۴۳ق.ظ)
آيت الله مصباح يزدي: دشمنان تلاش دارند که با دسيسه هاي شيطاني ما را به دام بيندازند موج - قم - رئيس موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني (ره) گفت: دشمنان اسلام اگر با لباس دوست هم ظاهر شوند هيچگاه دلسوز نيستند و قصد فريب ما را دارند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، رئيس موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني (ره) در ديدار جمعي از دانشجويان قرآني بنياد خاتم الاوصيا سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اظهار داشت: آنها تلاش دارند که با دسيسه هاي شيطاني ما را به دام بيندازند.
وي در ادامه سخنان خود از قرآن بعنوان بزرگترين نعمت خداوند ياد کرد و افزود: طبق آيات قرآن، خداوند با وسيله نور، انسان ها را هدايت مي کند و آنهايي از اين نور استفاده مي کنند که طالب رضوان الهي هستند.
آيت الله مصباح يزدي ادامه داد: قرآن انسان ها را به راه هاي امن و رسيدن به مقصد و مطلوب هدايت مي کند، ما بايد راه را بشناسيم و به مقصد برسيم.
رئيس موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني (ره) گفت: اگر انسان طالب رضوان الهي باشد بايد همت خود را بيشتر کند و از ابتدا به دنبال رسيدن به اين مقصود باشد، اگر دنبال چيز ديگري باشد نمي تواند استفاده درستي از قرآن بکند.
وي با بيان اينکه استفاده از قرآن، تنها خواندن، حفظ و فهميدن معاني اين کتاب الهي نيست، گفت: بسياري بودند که معاني قرآن را به خوبي فهميدند، اما استفاده مادي و غير الهي از قرآن بردند و در مسير غير الهي حرکت کردند.
آيت الله مصباح يزدي با اشاره به اينکه قرآن بالاترين هديه اي است که خداوند متعال به مخلوقش داده است، افزود: بايد راه رسيدن به بالاترين کمال که همانا رضوان الهي است را از قرآن بياموزيم و در راه امن و صحيح که قرآن به ما نشان داده است گام برداريم تا به سرمنزل مقصود برسيم.
با بيان اينکه متاسفانه بسياري از کساني که به اسلام و قرآن ايمان آوردند، حق ايمان را ادا نکردند، اظهار داشت: برخي مانند بني اميه نسبت به قرآن و عترت، اين دو ميراث گرانبهاي پيامبر اعظم (ص) جفا کردند.
رئيس موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني (ره) همچنين با بيان اينکه روزگاري در اين جامعه حتي روخواني قرآن از بين رفته بود افزود: رهبر معظم انقلاب کسي بودند که با تدبير و برنامه ريزي، توانست قرآن خواني و احترام به قرآن را در اين کشور زنده کنند.
وي خطاب به دانشجويان قرآني و قاريان و حافظان حاضر درجلسه گفت: در زماني زندگي مي کنيم که برکت خون شهدا، اين افتخار براي شما فراهم شده است که جامعه را بيش از پيش، قرآني کنيد، چشم وجود مقدس امام زمان (عج) به شماست، امروز قرآن آموزي در اين مملکت افتخار است و قاريان و حافظان قرآن مورد تکريم و احترام جامعه هستند














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن