تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819688722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف بیش از 222 کیلوگرم مواد مخدر در فارس


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
مواد مخدر کشف بیش از 222 کیلوگرم مواد مخدر در فارس

در استان فارس؛
کشف بیش از 222 کیلوگرم مواد مخدر در فارس
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: 222 کیلو و 781 گرم انواع مواد مخدر در 72 ساعت گذشته در این استان کشف شد.



به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ محمد جعفر تولایی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی، دو قاچاقچی موادمخدر را که در این استان به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع محموله های مواد افیونی فعالیت داشتند شناسایی کردند و برای دستگیری آنها وارد عمل شدند.   وی ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از منزل این دو قاچاقچی در یکی از خیابان های جنوب شرقی شیراز 80 کیلوگرم تریاک که در یک دستگاه خودرو تیبا جاسازی شده بود و آنها قصد داشتند این مواد را به شمال استان فارس انتقال دهند کشف شد و هر دو قاچاقچی نیز دستگیر شدند.
این مقام انتظامی افزود: در عملیات دیگری، ماموران انتظامی شهرستان نی ریز در ایست و بازرسی قطرویه این شهرستان به یک دستگاه خودرو پژو 206 که به مقصد اصفهان در حال حرکت بود شک و آن را متوقف و در بازرسی از آن 16 کیلو و 900 گرم تریاک کشف کردند.
تولایی ادامه داد: در ارتباط با این مواد، راننده خودرو 206 و راننده یک دستگاه خودرو تیبا با سه نفر سرنشین که خودرو حامل موادمخدر را پشتیبانی می کرد به همراه سرنشینان آن دستگیر شدند و وسیله نقلیه آنها نیز توقیف شد.
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان فارس ، اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان داراب نیز هنگام کنترل جاده های فرعی این شهرستان در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو 405 مقدار 116 کیلو و 300 گرم تریاک کشف کردند.
تولایی اضافه کرد: همچنین ماموران انتظامی شهرستان استهبان در بازرسی از چهار باب منزل در این شهر که به محل توزیع مواد مخدر تبدیل شده بودند، یک کیلو و 700 گرم ماری جوانا، چهار گرم تریاک،دو گرم سوخته تریاک، هفت بوته ماری جوانا، دو حقه وافورو، و تعدادی پایپ مخصوص استعمال شیشه و ترازوی توزین موادمخدر کشف و در ارتباط با این مواد سه خرده فروش موادمخدر را دستگیر کردند.
وی افزود: در شیراز نیز ماموران کلانتری 23 گلدشت، در اجرای طرح برخورد با فروشندگان موادمخدر، یک خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند و در بازرسی از آن دو کیلو و 675 گرم ماریجوانا کشف شد.
تولایی اظهار کرد: در عملیان دیگری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان فارس از طریق گزارش های مردمی دو خرده فروش موادمخدر را که در یکی از محله های مرکزی شیراز اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر می کردند، شناسایی و هردو نفر را دستگیر کردند.
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان فارس افزود: در بازرسی از محل سکونت این متهمان 500 گرم هرویین، یک قبضه اسلحه کلت کمری، یک قبضه اسلحه ساچمه زنی، 200 عدد کپسول خالی (آماده برای پرکردن هرویین)، هشت عدد فشنگ ساچمه ای و یک عدد دستگاه خرد کن هرویین کشف شد.
تولایی ادامه داد: ماموران کلانتری 37 بهارستان شیراز نیز در اجرای طرح برخورد با خرده فروشان موادمخدر، فردی را که در منزلش واقع در یکی از محله های جرم خیز شیراز اقدام به فروش و توزیع موادمخدر می کرد، شناسایی کردند.
وی اظهار کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از منزل این خرده فروش موادمخدر، چهار کیلو و 700 گرم تریاک کشف و او را دستگیر کردند.   2007  



۲۶/۰۶/۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن