تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819945581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در ديدار متكي و وزير خارجه قطر مطرح شد حمد بن جاسم آل ثاني:ايران تهديدي براي منطقه نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: در ديدار متكي و وزير خارجه قطر مطرح شد حمد بن جاسم آل ثاني:ايران تهديدي براي منطقه نيست
كليات
بيروت - منوچهر متكي وزير امور خارجه كشورمان در ادامه سفر خود به لبنان به منظور شركت در آيين انتخاب رييس جمهوري لبنان و سوگند ياد كردن وي ، با حمد بن جاسم آل ثاني نخست وزير و وزير امور خارجه قطر، در بيروت ديدار كرد.

به گزارش ايرنا از بيروت ، در اين ديدار كه در هتل ونيسيا بيروت انجام شد ، نخست وزير قطر به خاطر تلاشهاي پيگير و مستمر جمهوري اسلامي ايران و نقش مثبت و سازنده اين كشور از ابتداي بحران لبنان تا به نتيجه رسيدن مذاكرات سران لبناني در دوحه قطر، مراتب سپاس و قدراني خود، امير و دولت قطر را به متكي ابلاغ كرد.

وي ابراز علاقه كرد براي سپاسگزاري از ايران ، به تهران سفر كند.

حمد بن جاسم با اشاره به نقش منفي برخي قدرتهاي فرامنطقه‌اي براي مخدوش ساختن روابط صميمانه و برادرانه ميان ايران و كشورهاي منطقه ، گفت : بارها به اين قدرتها اعلام كرده‌ايم كه ايران هيچگونه تهديد و نگراني براي كشورهاي منطقه نيست و ما خواستار تقويت و ارتقاي سطح مناسبات فيمابين در تمامي زمينه‌ها هستيم .

وي سپس با اشاره به وضعيت مردم غزه ، آمادگي خود را براي ارايه كمكهاي غذايي و دارويي كه نيازهاي اوليه مردم فلسطين را تشكيل مي‌دهد، اعلام كرد.

در اين ديدار متكي نيز ضمن سپاس از تلاشهاي دولت قطر در زمينه به نتيجه رسيدن گفت وگوهاي لبناني ، ابراز اميدواري كرد نتايج اين توافق ادامه داشته باشد.

در اين ديدار، مسايل مختلف منطقه مورد بحث و گفت وگوي دو طرف قرار گرفت .

اين دومين سفر وزير امور خارجه ايران به لبنان طي ماه‌هاي گذشته است.

متكي بيست و پنجم بهمن ماه سال گذشته نيز به منظور ابراز همدردي با حزب الله و خانواده شهيد مغنيه و شركت در آيين تشييع پيكر وي، به بيروت سفر كرد.

به جز وزير امور خارجه ايران ، امير قطر ، نمايندگان اتحاديه اروپا و جمعي از مقام‌ها و شخصيت‌هاي سياسي ديگر كشورها نيز در آيين انتخاب ميشل سليمان به عنوان رييس جمهوري لبنان حضور خواهند يافت .

لبنان امروز پس از شش ماه خلاء سياسي ، شاهد انتخاب رييس جمهوري خواهد بود.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن