تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819230567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جاعل علامت استاندارد دستگیر شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
جاعل علامت استاندارد دستگیر شد




مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی اداره‌کل استاندارد قزوین، جاعل علامت استاندارد در تولید مکمل‌های سوختی شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.





خبرگزاری تسنیم: مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی اداره‌کل استاندارد قزوین، جاعل علامت استاندارد در تولید مکمل‌های سوختی شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

محمودرضا طاهری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی اداره‌کل استاندارد قزوین، جاعل علامت استاندارد در تولید مکمل‌های سوختی شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

وی ادامه داد: مدیرعامل شرکت تولیدی مکمل‌های سوختی که اقدام به جعل علامت استاندارد کرده بودند توسط مراجع قضایی دستگیر و به سه سال حبس تعلیقی و یک سال منع فعالیت محکوم شد.

مدیرکل استاندارد استان قزوین تصریح کرد: از جمله محصولات شرکت تولیدی مکمل‌های سوختی می‌توان به فرآورده‌های روغن موتور‌، روغن دنده و روغن هیدرولیک اشاره کرد که اقدام به درج علامت استاندارد جعلی بر روی این محصولات کرده بود.

طاهری با بیان این مطلب که اداره استاندارد وظیفه خطیر حفظ سلامت، ایمنی و استاندارد محصولات تولیدی را برعهده دارد، تصریح کرد: حفظ سلامت، ایمنی و استاندارد محصولات تولیدی جامعه برعهده اداره‌کل استاندارد بوده که همه دستگاه‌های اجرایی مربوط نیز باید اقدامات لازم را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: بازرسان استاندارد در راستای حفظ حقوق مصرف‌کننده در صورتی که موارد خلاف قانون و استاندارد مشاهده کنند به مراجع قضایی معرفی کرده تا مراتب قانونی طی شود.

مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: برخی کالاهای تولیدی مشمول استاندارد اجباری هستند که بازرسی‌ از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه این محصولات جدی‌تر انجام می‌شود.







تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن