تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813147885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري جاعل 10 ميليارد ريالي در خرم‌آباد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۷:۴۶ب.ظ)
دستگيري جاعل 10 ميليارد ريالي در خرم‌آباد موج - خرم آباد- فرمانده انتظامي استان لرستان از دستگيري جاعلي که با جعل اسناد اقدام به تصرف يک باب منزل مسکوني در شهرستان خرم‌آباد به ارزش 10 ميليارد ريال کرده بود، خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد قنبري اظهار کرد: فردي جاعل به هويت معلوم با اقدام سودجويانه با تنظيم قولنامه و جعل امضاي مالباخته يک باب منزل مسکوني را تصاحب کرده که موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: تيم رسيدگي‌کننده پس از يک سري تحقيقات گسترده با جمع‌آوري مستندات کافي در اين خصوص جاعل را در شهرستان خرم‌آباد شناسايي، دستگير و به پليس آگاهي اين فرماندهي منتقل کرد.
اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينکه گردآوري ادله غيرقابل انکار توسط پليس دست جاعل را رو کرد، اظهار داشت: کلاهبردار در بازجويي‌هاي به عمل آمده به جرم خود اعتراف کرد.
قنبري با بيان اينکه با کشف 10 ميليارد ريال کلاهبرداري متهم همراه پرونده به دادسرا معرفي شد، به شهروندان توصيه کرد که هنگام تنظيم قولنامه، قرارداد و معاملات در بنگاه‌هاي مجاز از اشخاص حقيقي يا حقوقي، فروشنده و خريدار، مطمئن شوند و درباره سابقه فعاليت و نتيجه کارهاي قبلي آنان تحقيق کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن