تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813394979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبيران ورزش، معلمان و مديران مدارس را به امر ورزش ترغيب نمايند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دبيران ورزش، معلمان و مديران مدارس را به امر ورزش ترغيب نمايند
داخلي. اجتماعي. همايش دبيران ورزش.

مديرآموزش وپرورش گنبدكاووس با اشاره به نقش دبيران ورزش درامر تندرستي و نشاط دانش‌آموزان، گفت: دبيران ورزش، بايستي همه دست اندركاران واحدهاي آموزشي بويژه معلمان و مديران را نيز به امر ورزش ترغيب نمايند.

به‌گزارش خبرنگار ايرنا، "ايوب منصوري" روز يكشنبه درهمايش تجليل از دبيران ورزش مدارس اين شهرستان، افزود: پرداختن به ورزش علاوه‌بر سلامتي جسم و ايجاد روحيه نشاط درفرهنگيان، نقش موثري درتدريس بهتر آنان خواهد داشت.

وي گفت: فرهنگيان بايد از همه امكانات و فضاهاي موجود مدارس يا خارج از مدارس براي ورزش كردن استفاده نمايند.

منصوري همچنين بااشاره به‌موفقيت‌هاي دانش آموزان گنبدي دربخش‌هاي مختلف علمي و ورزشي و نيز با بيان اينكه‌استعدادهاي ورزشي زيادي در اين شهرستان وجود دارد، برلزوم برنامه ريزي صحيح براي شكوفايي هرچه بيشتر استعدادهاي دانش آموزان تاكيد كرد.

وي درادامه از تلاش معاونت پرورشي و تربيت بدني، كارشناسي تربيت بدني و همه دبيران ورزش مديريت آموزش و پرورش گنبدكاووس در كسب موفقيت‌هاي ورزشي درسطح شهرستان، استان و كشور قدرداني كرد.

"محسن جعفري" معاون پرورشي و تربيت بدني آموزش وپرورش گنبدكاووس نيز دراين آيين، پرداختن به ورزش و ترويج فرهنگ آن دربين دانش‌آموزان و اولياي آنان را ازاهداف اين معاونت ذكر كرد و گفت: تجهيز فضاهاي ورزشي مدارس و سالن‌هاي ورزشي آموزش و پرورش به وسائل ورزشي و بدنسازي از برنامه‌هاي معاونت پرورشي و تربيت بدني است كه درحال انجام مي‌باشد.

"صالح رفعتي" كارشناس تربيت بدني آموزش و پرورش گنبدكاووس نيز در اين آيين ضمن ارايه گزارشي از عملكرد حوزه فعاليت خود و نيز بيان موفقيت‌هاي ورزشي دانش آموزان شهرستان، گفت: دانش‌آموزان پسر و دختر گنبدكاووس در سال تحصيلي جاري به ترتيب رتبه نخست و دوم موفقيت‌هاي ورزشي استان گلستان را به‌خود اختصاص داده‌اند.

در پايان اين آيين از تعدادي از دبيران ورزش آموزش و پرورش گنبدكاووس با اهداي لوح سپاس و جوايزي تجليل شد. ك/‪۲‬
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 619]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن