تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813391079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل دفتر دولت در مجلس در گفتگو با فارس: نمايندگان 114 هزار نامه به دولت و 904 ديدار با رئيس‌جمهور داشتند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل دفتر دولت در مجلس در گفتگو با فارس: نمايندگان 114 هزار نامه به دولت و 904 ديدار با رئيس‌جمهور داشتند
خبرگزاري فارس: مديركل دفتر دولت در مجلس گفت: دستگاه‌هاي اجرايي در مدت مجلس هفتم از مجموع 114 هزار و 500 نامه نمايندگان به 95 هزار فقره پاسخ داده و جمعا 904 ملاقات ميان وكلاي مردم و رئيس جمهور انجام شده است.


بنيامين شكوه‌فر مديركل دفتر دولت در مجلس شوراي اسلامي كه در آخرين روز فعاليت مجلس هفتم با خبرنگار امور مجلس خبرگزاري فارس گفت‌وگو مي‌كرد، برگزاري 6 واحد اجلاس مشترك دولتمردان و نمايندگان ملت و شوراي‌عالي روابط قوي مجريه و مقننه و نيز پيگيري مصوبات اين جلسات را از جمله اقدامات دفتر متبوعش عنوان كرد.
وي تصريح كرد: در طول فعاليت دولت نهم، نمايندگان ملت 873 مرتبه به صورت فردي و از 30 استان كشور نيز 202 تن از وكلاي مردم از 23 استان و 5 تن از اقليت‌هاي ديني (جمعا 207 نفر) با احمدي‌نژاد ديدار كردند كه برگزاري اين ملاقات‌ها بر عهده دفتر دولت در مجلس بوده است.
به گفته شكوه‌فر، برگزاري و تهيه گزارش از اجلاس مشترك برخي نمايندگان با رئيس‌جمهور و اعضاي دولت در خصوص نحوه اجراي تبصره 13 قانون بودجه 86 و برگزاري 21 جلسه شوراي معاونين پارلماني و مديران امور مجلس و تهيه گزارش هر نشست، از ديگر اقدامات دفتر دولت در مجلس بوده و اين دفتر همچنين براي نخستين مرتبه كتاب «رأي اعتماد دولت نهم» را به دستور رئيس جمهور تهيه و تدوين كرد.
مديركل دفتر دولت در مجلس شوراي اسلامي گفت: از آغاز دولت نهم تا پايان كار مجلس هفتم 193 تن از نمايندگان به عنوان اعضاي 10 كميسيون تخصصي با رئيس جمهور ديدار كردند و طي همين مدت از ميان فراكسيون‌هاي مجلس، 7 تن از اعضاي فراكسيون وفاق و كارآمدي و 43 تن از اعضاي فراكسيون‌ روحانيون با احمدي نژاد ملاقات داشتند.
وي به ذكر جزئيات اين ديدارها به تفكيك كميسيون‌هاي تخصصي مجلس پرداخت و گفت: از كميسيون‌هاي آموزش و تحقيقات، انرژي، اقتصاد و نيز برنامه و بودجه و محاسبات هر يك 23 نفر، از كميسيون‌هاي امنيت ملي و سياست خارجي، فرهنگي و مشترك رسيدگي‌كننده به لايحه مديريت خدمات كشوري هر يك 22 نفر و از كميسيون‌ اجتماعي 6 نفر و طي يك مرحله نيز 6 تن از اعضاي هيات رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي با رئيس جمهور ديدار كردند.
شكوه فر در بخش پاياني اين گفتگو به تشريح ميزان مكاتبات و ملاقات‌هاي مجلسي‌ها با مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي مختلف پرداخت و اعلام كرد: در طول 3 سال اخير جمعا 114 هزار و 500 نامه از سوي نمايندگان ملت به دولتي‌ها ارائه شد كه به 95 هزار و 154 فقره آنها پاسخ داده شد.
وي ادامه داد: ‌در طول مدت مذكور 4 هزار و 42 ملاقات بين وكلاي مردم با مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي مختلف صورت گرفته كه بيشترين ديدارها مربوط به وزير صنايع و معادن با 434 مرتبه و كمترين آنها مربوط به وزير دادگستري با 37 مرتبه مي‌شود.
مديركل دفتر دولت در مجلس همچنين خاطرنشان كرد: از مجموع 114 هزار و 500 فقره نامه نمايندگان ملت به مسئولان اجرايي 32 هزار و 553 نامه مربوط به وزارت آموزش و پرورش است كه بيشترين حجم مكاتبات را در بر مي‌گيرد و اين وزارتخانه به 28 هزار و 9 نامه مذكور پاسخ داده و كمترين حجم مكاتبات مربوط به سازمان ميراث فرهنگي با 419 نامه بود كه از ميان 237 فقره مراسلات پاسخ داده شده است.
انتهاي پيام/
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 238]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن