تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815635923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرين نطق رئيس مجلس هفتم-2:استكبارستيزي نقطه قوت مجلس هفتم بود / مجلس تمام گشت و به آخر رسيد عمر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آخرين نطق رئيس مجلس هفتم-2:استكبارستيزي نقطه قوت مجلس هفتم بود / مجلس تمام گشت و به آخر رسيد عمر
رئيس مجلس هفتم ايستادگي در برابر استكبار و اتخاذ مواضع محكم و اصولي در اين زمينه را از نقاط قوت بسيار مجلس هفتم خواند .

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلي حداد عادل كه در آخرين نطق خود به عنوان رئيس مجلس هفتم ، سخن مي گفت ، تشكيل مجمع مجالس آسيا را از اقدامات مثبت مجلس هفتم خواند وگفت: اين كار به ابتكار مجلس هفتم در آسيا صورت گرفت و دوستان ما كه در انجمن مجالس آسيايي براي صلح شركت مي كردند پيشنهاد كردند اين انجمن مجالس آسيايي براي صلح به مجمع مجالس آسيا تبديل شود.

رئيس قوه مقننه تصريح كرد: اين توفيق نصيب مجلس ما شد كه كشورهاي آسيايي در تهران جمع شدند و منشور تاسيس مجلس آسيا در تهران به تصويب رسيد و دبيرخانه اين مجمع در تهران به صورت دائمي قرار گرفت ، دبير كل آن هم از ايران انتخاب شد و ما موفق شديم اولين اجلاسيه اين مجلس را در سال 86 در تهران برگزار كنيم.

حداد عادل به برگزاري جشن و مراسم يكصدمين سال انقلاب مشروطيت اشاره كرد و گفت: ما صدمين سال مجلس خود را جشن گرفتيم ما اين فرصت را به يك مجلس براي بررسي هاي تحقيقي و تاريخي مبدل كرديم و در همين صحن علني سخنراني هاي خوبي برگزار شد و روساي مجالس قبل آمدند وسخنراني كردند و از اين فرصت استفاده شايسته اي صورت گرفت .

رئيس مجلس تصريح كرد: بنده دراين جلسه پاياني ازهمه شما همكاران سپاسگزاري مي كنم كه دراين 4 سال همفكري وهمكاري كرديد و ما اين دوره را با موفقيت به پايان رسانديم اين كشتي پس از 4 سال به ساحل رسيد.

وي همچنين به نظارت انتخابات مجلس شوراي اسلامي شهر و روستا اشاره كرد و گفت: اين مجلس تلاش بسيار كرد و انتخابات خيلي خوب برگزار شد. حداد عادل از خانواده ها و همسران نمايندگان نيز براي صبر و تحملي كه داشتند، تشكر كرد.

وي همچنين از كرمي نماينده ايلام و نبي زاده نماينده گچساران نمايندگان مرحوم در طول 4 سال عمر مجلس هفتم ياد كرد و براي آنان طلب مغفرت و علو درجات نمود.حداد عادل همچنين ازاعضاي هيئت رئيسه مجلس و همه بخشهاي اداري و خدماتي فرهنگي مجلس و ... تشكر كرد.

رئيس مجلس همچنين از مقام معظم رهبري سپاسگزاري كرد و گفت: اظهار رضايت مقام معظم رهبري از مجلس سند افتخار مجلس هفتم است. همه ساله ايشان اين رضايت خود را در ديدار سالانه اعلام مي كردند.

وي در بخش ديگري از سخنانش ادامه داد : از جمله نقاط قوت بسيار بارز در اين مجلس مواضع محكم و اصولي در مسائل بين المللي و در مواجه با استكبار بود اين مجلس در موضع رفيع و بالاي مجلس قانونگذاري ايستاد و در همه ماجراها و فراز و نشيب ها موضع ضد استكباري خود را علنا با صراحت با وضوح و با منطق بيان كرد و منطق و استدلال هم بر سخنان و رفتارش حاكم بود و اين خيلي با ارزش است و نمي شود آن را ناديده گرفت دوستان شما اين را قبول دارند و دشمنان هم اين را قبول دارند اين هم يكي از خطوط اساسي افتخارات شماست كه در محاسبات خود بايد شكر آن را بگذاريد.

حداد عادل ادامه داد: رهبر معظم فرمودند يكي از امتيازات اين مجلس در سه سال گذشته كه انشاء الله در يك سال باقي مانده نيز همينطور باشد اين بود كه منشاء تشنجات سياسي و بگومگوهاي اختلاف افكن در بيرون نشد البته در آن خطوط اساسي مهم يكي هم مواضع قاطع شما در قضيه هسته اي بود كه آن هم يكي از نقاط برجسته است خيلي خوب عمل كرديد كار درست همين بود كه دولت را الزام كنيد به ايستادگي دولت هم خودش علاقمند به اين كار و پيشرو در اين كار است اين درست بر طبق مصلحت كشور و مصلحت آينده است.

رئيس مجلس يادآور شد: واقعا اگر بايد لوح تقدير و افتخاري بايد به نمايندگان داده شود، همين سخنان مقام معظم رهبري است كه ما از طرف و عنايت ايشان نسبت به مجلس هفتم تشكر مي كنيم ايشان در مواقعي كه احتياج به دخالت و كمك و تذكر ايشان داشتيم هميشه محبت كردند و مجلس را مدد كردند.

وي افزود : مراجع عظام تقليد نيز نسبت به مجلس نظر عنايت داشتند كه بنده سپاسگزاري مي كنم از لطف و مرحمت آنان و از ملت بزرگ كه اين مجلس را با انتخاب مجدد خود در همان مسير مجلس قبل تاييد كردند از صميم قلب سپاسگزارم. حداد عادل همچنين از شوراي نگهبان، مجمع تشخيص مصلحت نظام از دولت و شخص رئيس جمهور و همه وزرا و معاونان امور مجلس وزارتخانه ها و دستگاه هاي مختلف كه همكاري كردند سپاسگزاري كرد.وي گفت: از قوه قضائيه كه با مجلس روابط خوبي داشتند نيز تشكر مي كنم.

رئيس مجلس با اشاره به عدم حضور تعدادي از نمايندگان مجلس هفتم در مجلس هشتم، يادآور شد: خدمتگزاري به ملت و كشور ايران و حمايت از انقلاب اسلامي منحصر درنمايندگي مجلس نيست ، البته نمايندگي يك افتخاري است اما اگر كسي نماينده نباشد در خدمت به روي او بسته نيست شما دوستان تا قبل از اينكه به مجلس بياييد در خدمت اين انقلاب بوديد برخي از شما در جبهه ها جانتان كف دست گذاشته بوديد و براي خدمت به ايران اسلامي و جانباز هستيد حال اگر در مجلس نباشيد همان مسير را ادامه خواهيد داد رابطه شما دوستاني كه از اين پس در مجلس نيستيد با انقلاب قطع شدني نيست همان رابطه اي را خواهيد داشت كه قبل از آمدن به مجلس داشتيد اصولا چون شما درخدمت انقلاب بوديد مردم به شما راي دادند حال اگر در مجلس نباشيد در جاي ديگري كار مي كنيد.

حداد عادل از همكاري نمايندگان در اداره مجلس تشكر كرد و گفت: از همه شما كه در 4 نوبت با راي خود اعتماد خود را به بنده نشان داديد محبت كرديد و اين مسئوليت اداره مجلس را به عهده من گذاشتيد سپاسگزارم و اميدوارم توانسته باشم اين امانت شما را نگهداري كرده باشم.

وي افزود: اگر در اداره مجلس، در كلام، در ضمن صحبت جفايي شده و سخني گفته شده كه نبايد گفته مي شد عذرخواهي مي كنم. اميدوارم اگر حقي از شما بر گردن اين بنده هست ببخشائيد و حلال كنيد. امروز روزي است كه همه دل هاي خود را نسبت به يكديگر پاك كنيم بالاخره كار سياسي يك فضاي لغزنده اي است و در اين فضا ممكن است غيبتي، يا خدايي نكرده تهمتي و كلامي كه خلاف رضاي خداست و دل دوستان به درد و رنج آمده باشد بر زبانها جاري شده باشد آنچه به بنده مربوط است بنده تقاضا مي كنم بگذاريد انشآء الله دوستان ديگر نيز يكديگر را حلال مي كنند.

رئيس مجلس در ادامه از صدا و سيما و رسانه ها، خبرنگاران و خبرگزاري ها و عكاسان همه آنها كه در انعكاس اخبار مجلس كوشا بودند سپاسگزاري كرد. وي قبل از آنكه زنگ پايان آخرين جلسه مجلس را بزند جلسه علني را با قرائت 2 بيت از سعدي به پايان رساند:

اي برتراز قياس و خيال و گمان و وهم وز آنچه ديده ايم و شنيده ايم و خوانده ايم

مجلس تمام گشت و به آخر رسيد عمر ما همچنان در اول وصف تو مانده ايم
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 283]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن