تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821082828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان صنايع و معادن استان همدان: بهره‌برداران غير‌مجاز معادن به محاكم قضايي معرفي مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس سازمان صنايع و معادن استان همدان: بهره‌برداران غير‌مجاز معادن به محاكم قضايي معرفي مي‌شوند
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان صنايع و معادن استان همدان گفت: بهره‌برداران غير‌مجاز معادن به محاكم قضايي معرفي مي‌شوند.


خسرو سامري امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در همدان افزود: براي آخرين بار به كليه مكتشفان و بهره‌برداران غير‌مجاز معادن در سطح استان همدان اخطار مي‌دهيم هر‌گونه برداشت، بهره‌برداري، خريد، فروش و حمل مواد معدني بايد با مجوز و بارنامه معتبر از سازمان صنايع و معادن استان همدان انجام پذيرد.
وي خاطرنشان كرد: در صورت هرگونه تخطي با متخلفان طبق ماده 19 قانون معادن مبني بر تصرف در اموال عمومي و دولتي بيت‌المال برخورد خواهد شد و موضوع از طريق محاكم قضايي مورد پيگيري قانوني قرار خواهد گرفت .
وي از انتخاب واحد صنعتي نمونه سال جاري خبر داد و گفت: در راستاي انتخاب و معرفي واحدهاي نمونه سال 87 استان، سازمان صنايع و معادن استان همدان در نظر دارد نسبت به انتخاب واحدهاي نمونه اقدام كند، بنابراين مديران واحد‌هاي صنعتي در صورت تمايل به منظور دريافت فرم پرسشنامه انتخاب واحد صنعتي نمونه به سازمان صنايع و معادن و يا خانه صنعت و معدن مراجعه و نسبت به تكميل اقدام كنند.
سامري گفت: در حال حاضر بيش از 180 معدن استان همدان با سرمايه‌اي بيش از 186 ميليارد ريال و بيش از يك هزار و 600 نيروي انساني ماهر و نيمه‌ماهر فعال است.
وي صنايع غذايي دارويي، صنايع شيميايي سلولزي، صنايع معدني كاني غيرفلزي، صنايع فلزي ماشين‌آلات و تجهيزات، صنايع نساجي و پوشاك و صنايع برق و الكترونيك را از مهم‌ترين اولويت‌هاي صنايع و معادن استان همدان براي سرمايه‌گذاري بيان كرد‌.
سامري عمده‌ترين كالاهاي صنعتي و معدني صادراتي استان همدان را صنايع غذايي و صنايع كاني غير‌فلزي بيان كرد و اذعان داشت: از استان همدان انواع نوشابه‌، رب گوجه فرنگي، شوريجات، ترشيجات، شكلات و چيني‌آلات بهداشتي ساختماني به عراق، كشورهاي آسياي ميانه و حاشيه خليج فارس صادر مي‌شود و همچنين سالامبور به ايتاليا صادر مي‌شود.
انتهاي پيام؛/م
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 264]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن