تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813384259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولين شهيد امر به معروف كرج تشييع و خاكسپاري شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اولين شهيد امر به معروف كرج تشييع و خاكسپاري شد
كرج - خبرگزاري مهر: اولين شهيد امر به معروف و نهي از منكر در سال 87 در كرج پيش از ظهر امروز به خاك سپرده شد.

به گزارش خبرنگار مهر در كرج، مهندس محمود توفيقيان از بسيجيان فرديس كرج صبح روز شنبه درحاليكه عازم محل كار خود بود به دليل تذكر براي حفظ شئونات اخلاقي به دختر و پسري كه با وضعيت زننده اي در ملاء عام در خودرو بودند، جان خود را از دست داد.

اين اتفاق زماني رخ مي دهد كه توفيقيان براي تذكر مجدد به فرد مراجعه مي كند و راننده خودرو با به حركت در آوردن خودرو خود موجب مي شود اين شهيد به همراه خودرو در طول چند صد متر به زمين كشيده شود و در نهايت با كوبيده شدن خودرو به ديوار، خودرو متوقف و توفيقيان دچار ضربه مغزي مي شود.

جوان بسيجي به رغم اينكه بلافاصله به بيمارستان تامين اجتماعي منتقل مي شود به دليل شدت جراحات قبل از رسيدن به بيمارستان جان خود را از دست مي دهد و راننده كه قصد متواري شدن داشته توسط شاهدان دستگير و تحويل ماموران انتظامي مي شود.

ثوفيقيان 22 ساله و ساكن شهرك منظريه در جنوب شرقي كرج بود و سابقه سالها فعاليت در بسيج حوزه 16 شهيد دستواره را داشته است.

مراسم تشييع اين شهيد امر به معروف و نهي از منكر پيش از ظهر امروز در كرج برگزار شد و مراسم سوم اين شهيد نيز سه شنبه اين هفته در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار مي شود.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 375]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن