تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820832493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گجرات بهترين منطقه هند براي سرمايه گذاري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۲۶ق.ظ)
گجرات بهترين منطقه هند براي سرمايه گذاري موج - بانک جهاني طي گزارشي اعلام کرد که منطقه گجرات هند بهترين ايالت اين کشور براي سرمايه گذاري است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از رويترز، بانک جهاني، گجرات را به عنوان بهترين منطقه هند براي سرمايه گذاري اعلام کرده است.
شواهد نشان مي دهد که برخي ايالات هند از جمله گجرات، آندرا پرادش، جارکند، چتيسگر و مادها پرادش اصلاحات اساسي را براي بهبود وضعيت اقتصادي و تجارت خود به وجود آورده اند.
اين ايالات پرداخت آنلاين ماليات، توسعه ساخت و ساز، صدور مجوز، صدور گواهي عدم سوء پيشينه زيست محيطي را در دستور کار قرار داده اند.
امّا؛ اقدامات اين ايالات کافي نيست و لازم است که آنها دادگاه هاي الکترونيکي، و اصلاحات مربوط به قوانين کار، سهم زمين و ثبت نام اموال را به اجرا بگذارند.
با توجه به اصلاحاتي که ايالات هند در زمينه تجارت به اجرا گذاشته اند، بانک جهاني طي گزارشي اعلام کرده است که بهترين مکان براي سرمايه گذاري در هند ايالت گجرات اين کشور است.
دولت مودي بهبود رتبه اقتصادي هند را در دستور کار قرار داده و تغيير رتبه اقتصادي هند از 189 به 142 در جهان براي هند هدفگذاري شده است.
در سال 2014 ميلادي دولت هند موفق نشد به اهداف مشخص شده خود دست يابد و رتبه اقتصادي آن در جهان همچنان کمتر از برزيل، روسيه، چين و آفريقاي جنوبي قرار گرفت.
دولت هند سرمايه گذاري در زيرساخت ها، بازار سرمايه، تسهيل تجارت و مهارت هاي اساسي را در دستور کار قرار داده است.
دولت هند با هدف بهبود اقتصادي در اين کشور مسائلي مانند نظارت بر روند ماليات گيري از شرکت هاي خارجي و صدور مجوز براي سرمايه گذاري آنها در بخش هاي بيمه، دفاع، بانک ها را به اجر در آورده است.
کارشناسان برنامه ريزي براي دستيابي به رشد اقتصادي 7.5 درصدي در سال مالي 2016-2015 هند با وجود کاهش رشد اقتصادي چين را شرايط مناسبي براي جذب سرمايه هاي خارجي در هند مي دانند.
مجموع سرمايه گذاري خارجي در هند طي سال مالي 15-2014، 44 ميليارد و 300 ميليون دلار بوده است که نسبت به سال مالي قبل 23 درصد رشد داشته است.
اونو روهل، مدير بانک جهاني براي هند تصريح کرده است: واقعيت تلخ اين است که هند تبديل به مکاني دشوار براي انجام تجارت شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن