تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819232828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجلس، اول مهر برجام را در صحن علني به راي مي گذارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ شهريور ۱۳۹۴ (۹:۵۴ق.ظ)
عضو هيات رئيسه کميسيون سياست خارجه: مجلس، اول مهر برجام را در صحن علني به راي مي گذارد موج - عضو هيات رئيسه کميسيون امنيت ملي و سياست خارجه مجلس گفت: اول مهر راي گيري برجام در صحن علني مجلس انجام مي شود.
محمدحسن آصفري با اشاره به تاکيد مقام معظم رهبري مبني بر در نظر داشتن نقش مجلس در بررسي برجام، به خبرنگار خبرگزاري موج گفت: دولت بايد لايحه برجام را به مجلس برساند و بايد بداند مجلس در چارچوب تعيين شده از سوي مقام معظم رهبري به بررسي دقيق برجام مي پردازد.
وي گفت: مجلس قرار نيست در تصويب يا رد برجام چيزي غير از منافع ملي کشور را مد نظر قرار دهد. در بررسي برجام صرفا منافع ملي و مصلت نظام در دستور کار ما است و چيز ديگري براي ما اهميت ندارد. لذا چنانچه برجام با منافع ملي کشور منافات داشته باشد آن را رد خواهيم کرد.
عضو هيات رئيسه کميسيون امنيت ملي و سياست خارجه مجلس، افزود: تاکنون مورد خاصي مبني بر تائيد يا رد برجام مطرح نشده است. تيم مذاکره کننده با حضور در کميسيون بررسي برجام بايد اطلاعات دقيق از مسائل پشت پرده مذاکرات ارائه دهد تا نمايندگان هر آنچه در راستاي منافع ملي است، عمل کنند. اما تا به حال موردي ارائه نشده تا نظر مجلس را به سمت خود بکشاند.
آصفري گفت: احتمالا مجلس در اول مهر برجام را در صحن علني مورد بررسي قرار مي دهد. با اين حال ما سعي مي کنيم نظرمان را پس از اينکه کنگره آمريکا به طور کامل ديدگاه خود را مطرح کرد، اعلام کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن