تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819546985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روابط ایران و چین باید مستحکم‌تر شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ظریف در دیدار با همتای چینی‌اش: روابط ایران و چین باید مستحکم‌تر شود خبرگزاری پانا: محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای چینی خود اعلام کرد: چین یک شریک راهبردی برای ایران است و روابط دو کشور بعد از توافق وین باید مستحکم‌تر شود و هرچه سریع‌تر در این زمینه به جلو برویم.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۴ شهريور ساعت 09:05

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، ظریف در دیدار وانگ یی با تشکر از مهمان‌نوازی دولت و مردم چین، اظهار کرد: با توجه به این که در آستانه اول اکتبر روز جمهوری خلق چین هستیم این روز را به شما و رهبری چین تبریک می‌گویم. رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان خطاب به وزیر امور خارجه چین ادامه داد: لازم می‌دانستم قبل از برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل متحد سفر به چین را انجام دهم و بگویم که روابط ما با چین به عنوان یک شریک راهبردی بعد از توافق وین باید مستحکم‌تر شود و ما هرچه سریع‌تر در این زمینه به جلو برویم. ظریف در ادامه خطاب به همتای چینی خود خاطرنشان کرد: همین‌طور لازم بود از شخص شما، هیات چینی در مذاکرات و دولت چین به خاطر نقش سازنده و محوری که در مذاکرات داشتند تشکر کنم. این دیپلمات عالی‌رتبه ایرانی به ملاقات چندین باره روسای جمهور دو کشور در طی دو سال گذشته اشاره کرد و افزود: این ملاقات‌ها بیانگر این است که دو کشور بر اهمیت گسترش روابط تاکید دارند. روابط ایران و چین در طی چند سال گذشته علی‌رغم مشکلاتی که برای ایران ایجاد شده با همکاری و همفکری تداوم داشته است. وی افزود: حضور چین در ایران به عنوان دوست دوران سخت تحریم‌ها بعد از اجرای برجام و رفع تحریم‌ها یک امتیاز ویژه برای دو کشور محسوب می‌شود. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن