تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819076443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران قیمت نفت را بین 42 تا 50 دلار پیش بینی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رویترز ایران قیمت نفت را بین 42 تا 50 دلار پیش بینی کرد خبرگزاری پانا: به گزارش خبرگزاری رویترز از دبی، رسانه ها روز دوشنبه به نقل از سخنگوی دولت ایران اعلام کردند این کشور متوسط قیمت نفت را در پیش نویس لایحه بودجه برای سال منتهی به ماه مارس سال 2017 بین 42 تا 50 دلار در هر بشکه پیش بینی کرده است.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۳ شهريور ساعت 20:00

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرگزاری پانا، خبرگزاری نفت (شانا) به نقل از محمد باقر نوبخت اعلام کرد: «در رایزنی با وزارت نفت، سه گزینه قیمت 42، 45 و 50 دلار مورد بحث قرار گرفت که انتظار می رود 68 تریلیون تومان (حدود 22.5 میلیارد دلار) درآمد به همراه داشته باشد».
قیمت نفت خام برنت در یک ماه گذشته بین 42 و 55 دلار معامله شده است و صبح روز دوشنبه کمتر از 48 دلار داد و ستد شد.
ایران، عضو اوپک، که برای تنظیم بودجه خود به فروش نفت خام تکیه می کند، از دیگر تولیدکنندگان خواسته است به منظور حمایت از قیمت ها، صادرات خود را محدود کنند.
ایران انتظار دارد در سال 2016 زمانی که قرار است تحریم های مربوط به برنامه هسته ای این کشور لغو شود، تولید خود را افزایش دهد.
در چارچوب توافق هسته ای ماه ژوئیه بین ایران و قدرت های جهان، تهران همچنین انتظار دارد به حدود 100 میلیارد دلار از دارایی های مسدود شده خود دسترسی پیدا کند.
نوبخت افزود: «به رغم این که قیمت نفت کاهش پیدا کرده است ولی ما امیدور هستیم که با دارایی های مالی که آزاد خواهد شد، قدرت خرید مردم افزایش پیدا کند».













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن