تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821207854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص وام قرض الحسنه 23 میلیارد تومانی به بسیجیان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اختصاص وام قرض الحسنه 23 میلیارد تومانی به بسیجیان
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان گفت: بسیج سازندگی در زمینه محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال، امسال 23 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه در اختیار افراد بسیجی و غیربسیجی اهل تسنن و تشیع قرار داده است.


به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی‎اکبر جعفری اظهار داشت: امروز اقتصاد یکی از مؤلفه‌های قدرت در جهان محسوب می‎شود و ورود به مقوله اقتصاد مقاومتی و تأکید و دغدغه مقام معظم رهبری پیرامون این عرصه بر همین پایه استوار است.


وی ژاپن و مالزی را از کشورهای پیشرو در علم اقتصاد دانست و افزود: اگر تفکر اقتصاد مقاومتی در ذهن تک‌تک ما ایجاد شد، در این عرصه موفق خواهیم بود.


جعفری با بیان اینکه بسیج و سپاه 8 سال پیش در عرصه اقتصاد مقاومتی فعالیت خود را آغاز کرده و نسبت به سایر ارگان‎ها پیشتاز است، بیان داشت: اقتصاد مقاومتی به معنی ساده یعنی خودکفایی درون خانه، روستا و شهرها است.


وی با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریاضتی نیست، مردمی بودن، عدالت‌محوری، تولیدگرایی و تولید درون را از ارکان اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اولویت کاری بسیج سازندگی تحقق اقتصاد مقاومتی است.


مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان اضافه کرد:  بهسازی و زیباسازی مدارس، علمی و آموزشی، نهضت سوادآموزی، فنی و حرفه‌ای، کشاورزی، بهداشت و درمان و عمران و آبادانی، محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی عرصه‌های 12 گانه فعالیت بسیج سازندگی را تشکیل می‌دهند.


وی ادامه داد: بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان در زمینه محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال طی امسال 23 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به صورت 4 درصد را در 12 عرصه در اختیار افراد بسیجی و غیربسیجی اهل تسنن و تشیع قرار داده است تا در زمینه اشتغال در روستاها و شهرها مشغول به فعالیت شوند.


این مسئول هدف از اعطای این وام‌ها را کمک به چرخه غذایی ماندگار و امنیت چرخه غذایی عنوان کرد و گفت: در بحث صنایع تبدیلی یکی از عمده مشکلات استان بحث دور ریزی محصولات است که در این زمینه نیز با هماهنگی کارخانه‎های مختلف دستگاه‌هایی را وارد کرده‌ایم تا به‌صورت رایگان در اختیار تولیدکنندگان قرار دهیم تا محصولات پِرت خود را عرقگیری، اسانس‌گیری و تبدیل به ضایعات این چنینی کنند.


انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

صندوق‌های صدقات الکترونیک در استان‌های کشور راه‌اندازی می شود
تجهیز 10 بیمارستان نیمه تمام توسط بنیاد برکت
بهره برداری از 140 مدرسه در مناطق محروم کشور
بهره برداری از 140 مدرسه در مناطق محروم کشور
ارائه خدمات موردی امدادی به 266 هزار نفر/ 700 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند





۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن