تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819410652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران 2- لهستان صفر/ شاگردان کواچ در آستانه سومین پیروزی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ایران 2- لهستان صفر/ شاگردان کواچ در آستانه سومین پیروزی
تیم ایران با درخشش امیر غفور، پشت خط زن خود در ست دوم هم برابر لهستان به پیروزی رسید.


به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان چهارمین روز رقابت‌های جام جهانی 2015 والیبال با برگزاری دیدار بین دو تیم ایران و لهستان از ساعت 7 و 40 آغاز شد.


سالن هاماماتسو در حالی میزبان این دیدار بود که شاگردان کواچ پس از دو پیروزی و یک شکست باید مقابل تیمی به میدان می‌رفتند که هر سه دیدار قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.


ست اول : 25 بر 18 به سود ایران، ایران کم اشتباه و هماهنگ
تیم ملی والیبال ایران با ترکیب میلادعبادی‌پور ، سعیدمعروف ، سید محمد موسوی، عادل غلامی، امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور و مهدی مرندی راهی میدان شد و نخستین امتیاز این دیدار و این ست را توسط مجتبی میرزاجانپور بدست آورد. در ادامه و در امتیازهای ابتدایی این ست دو تیم پایاپای پیش رفتند تا جایی که 6 بر 6 مساوی شدند اما پس از آن تیم ایران با روی خطایی که کوبیاک لهستانی مرتکب شد و آبشاری که توسط کورک دفاع نشد، توانست با نتیجه 8 بر 6 راهی اولین تکنیکال تایم این دیدار شود. امتیاز نهم هم به ایران رسید. لهستانی‌ها در تلاش بودند عقب ماندگی خود را جبران کنند اما این یاران ایران بودند که به خوبی روی بازی کنترل داشتند و 11 بر 7 از حریف خود جلو افتادند. در این لحظه استفان آنتیگا، سرمربی تیم ملی لهستان تقاضای وقت استراحت کرد. امتیاز سیزدهم را مجتبی میرزاجانپور با یک اسپک تماشایی برای ایران به دست آورد و دفاع خوب موسوی روی ضربه بوسزک منجر شد نتیجه 14 بر 8 به سود ایران شود. 6 امتیاز اختلاف ایجاد شده خیال یاران ایران را تا حدودی رعایت کرده بود. هماهنگی سعید معروف و محمد موسوی امتیاز 15 را برای ایران به ارمغان آورد. استفان آنتیگا که عرصه را بر تیمش تنگ دیده بود چندین تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کرد اما شاگردان کواچ در این ست بر حریف قدرتمند خود برتری داشتند و 15 بر 22 جلو بودند. کسب امتیاز 16 برای لهستانی‌ها منجر شد کواچ تقاضای بازیبینی صحنه را بدهد که تغییری در نظر داوران ایجاد نکرد. 17 بر 22به سود ایران بود که کواچ تقاضای وقت استراحت کرد.امتیاز 23 روی آبشار میرزاجانپور که روی خط خوابید، بدست آمد. در این لحظه سعید معروف جای خود را به مهدی مهدوی داد. تیم ایران در نهایت این ست را 25 بر 18 به سود خود به پایان رساند تا به راحتی مقابل حریف خود به برتری رسیده باشد.



 درخشش امیر غفور
تیم ملی ایران با روحیها عالی حاصل از نمایش خوب در ست اول راهی دومین ست این مسابق شد. ستی که ب سرویس میلاد عبادی‌پور و کسب اولین امتیاز برای لهستانی‌ها آغاز شد. ایران از همان ابتدای ست نشان داد بسیار سرحال است و با هماهنگی بالای بازیکان در نواحی مختلف زمین ، دریافت‌های خوب را به امتیاز تبدیل می‌کرد. هرچند لهستانی هم در آن طرف میدان کم اشتباه تر از ست نخست بودند و در ابتدای ست اجازه ایجاد اختلاف پوئن را به ایران نمی‌دادند. آبشار کوبیاک در منطقه پنج زمین ایران جای گرفت تا نتیجه 5 بر 5 مساوی شود. امیر غفور توپ خود را از کنار دست مدافعان به زمین لهستان رساند تا 6 بر 5 برتری با ایران باشد. سرویس کوبیاک راهی اوت شد و تقاضای بازیبینی آنتیگا هم بی فایده بود. نتیجه 6 بر 6 مساوی بود.امیر غفور از جا ماندن دفاع وسط ایران استفاده کرد و امتیاز 7 را به ایران داد. با این حال لهستانی‌ها با دو پوئن پیاپی 8 امتیازی شده و راهی اولین استراحت فنی این ست شدند. در ادامه امتیازها تک به تک بین دو تیم تقسیم می‌شد. نمایش امیر غفور در این ست درخشان بود. این بازیکن علاوه بر حضور موثر در حملات ایران و کسب چندین امتیاز در خطر سرویس هم کم اشتباه ظاهر شده بودو حتی امتیاز مستقیم از سرویس هم برای ایران بدست آورد.رسیدن دقیق دریافت‌های ایران به سعید معروف، پاس‌های هوشمندانه این بازیکن و فرصت طلبی سید محمد موسوی سبب شد ایران در این ست هم با اختلاف 3 امتیاز از لهستان پیش بیفتد.نتیجه 12 بر 9 به سود ایران بود که آنتیگا تقاضای وقت استراحت کرد تا ضمن گوشزد کردن نکات لازم با شاگردانش جلوی جهش یکباره ایران را هم گرفته باشد.پس از وقت استراحت امیر غفور در خط سرویس قرار گرفت و یک امتیاز سرویس را برای ایران بدست آورد. امتیاز 12 روی یک رالی طولانی به لهستانی‌ها رسید. آبشار کوبیاک که در انتهای زمین ایران خوابید و عدم موفقیت مدافعان روی تور ایران به ترتیب امتیاز 14 و 15 را به لهستان داد تا دو تیم با نتیجه 15 بر 15 مساوی شوند. لهستان امتیاز 16 را هم بدست آورد تا همانند وقت استراحت فنی نخست با برتری نسبت به حریف زمین را ترک کند. تیم ایران که با اختلاف 3 امتیازی از حریف پیش بود حالا یک امتیاز عقب افتاده بود. مهدی مهدوی جایگزین سعید معروف شد اما بعد از رد و بدل شدن یک پوئن سعید به میدان برگشت. خطای تور لهستانی‌ها نتیجه را 18 بر 17 به سود لهستان کرد. امیرغفور که ستاره این دیدار بود با یک اسپک عالی بالاتر از دفاع لهستان بار دیگر اختلاف امتیاز را جبران کرد و تبدیل شدن توپ برگشتی لهستانی‌ها به امتیاز توسط عادل غلامی سبب شد ایران 19 بر 18 پیش بیافتد. باز هم آنتیگا وقت استراحت تقاضا کرد. با این حال لهستانی‌ها نتوانستند ازپس هماهنگی بالای یاران ایران بربیایند. شاگردان کواچ 21 بر 19 از حریف پیش بودند و در آستانه پیروزی در این ست قرار داشتند. 21 بر 22 به سود ایران بود که کواچ تقاضای وقت استراحت کرد.در آن طرف میدان هم آنتیگا یکی دو تعویض در ترکیب تیمش ایجاد کرد.سرویس لهستان راهی اوت شد و امتیاز 23 برای ایران بدست آمد. موسوی کسب کننده امتیاز 24 بود. در این لحظه حسن صنوبر جایگزین سید شد و در خط سرویس قرار گرفت. سرویسی که در یک رفت و برگشت به امتیاز 23 برای لهستان تبدیل شد. عادل غلامی تمام کننده ست دوم بود و در نهایت ایران 25 بر 23 برنده این ست شد.

انتهای پیام/












اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

تمرين بلند قامتان برای رويارویی با قهرمان جهان
ستاره های ايران در جمع برترين های جام سيزدهم
نتایج روز سوم و برنامه کامل روز چهارم
ژاپن برنده دیدار آسیایی‌ها شد





۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن