تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815187021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گاف مسئولان هم سوریان را نجات نداد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
گاف مسئولان هم سوریان را نجات نداد
گاف مسئولان هم سوریان را نجات نداد قهرمان المپیک لندن از اشتباهی که کمیته‌ بر‌نامه‌ریزی مسابقات جهانی کشتی انجام داد هم نتوانست استفاده کند تا حذف او به یکی از اتفاقات مهم رقابتهای لاس وگاس تبدیل شود.


به گزارش فرهنگ نیوز، در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهانی حمید سوریان یکی از امیدهای ایران برای کسب مدال طلا بود، اما با دو پیروزی و دو شکست از دور مسابقات کنار رفت.یکی از مهم‌تر‌ین اتفاقاتی که در کشتی‌های سوریان رخ داد، دیسکالیفه شدن این کشتی‌گیر در ر‌قا‌بت با روشن بایراموف از آذربایجان به دلیل ضربه زدن با سر بود که البته برخی کارشناسان این تصمیم داوران را سخت‌گیرانه می‌دانند و معتقدند حق سوریان پایمال شده است.

به گفته احد پازاج سرمربی تیم ملی، در حالی که طبق قوانین زمانی که کشتی‌گیر دیسکالیفه می‌شود باید از جدول ر‌قا‌بتها کنار گذاشته شود، اما کمیته‌ بر‌نامه‌ریزی مسابقات با اشتباهی که انجام داد سوریان را در جدول شانس مجدد نگه داشت. از آنجا که روشن بایراموف توانست به فینال برسد، سوریان با این گاف کمیته‌ بر‌نامه‌ریزی فرصت این را پیدا کرد که در گروه بازنده‌ها برای کسب سهمیه المپیک و مدال برنز تلاش کند.

قهرمان المپیک اما از این فرصت نتوانست استفاده کند و با نتیجه‌ شش بر پنج مقابل نماینده کره شمالی شکست خورد تا به مدال و سهمیه المپیک نرسد.

ایران در اوزانی که سهمیه نگرفته حالا باید به مسابقات گزینشی المپیک برود.

 

منبع: ایسنا


94/6/18 - 14:22 - 2015-9-9 14:22:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن