تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819699648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسبقی:با صلاحدید کادرفنی در مسابقات ترکیه شرکت نمی کنم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اسبقی:با صلاحدید کادرفنی در مسابقات ترکیه شرکت نمی کنم
تکواندوکار وزن دوم المپيکي ايران گفت: با توجه به شرایط مصدومیتم و با صلاحدید کادر فنی در مرحله دوم مسابقات گرندپری ترکیه شرکت نمی کنم.


بهنام اسبقي در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی   گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص لغو اعزامش به مسابقات گرندپري ترکيه افزود: بعد از گذراندن دوران مصدوميت، از هفته گذشته به اردوهاي تيم ملي بازگشتم و تمرينات خوبي داشتم و خودم را برای حضور در مرحله دوم مسابقات گرندپري آماده می دیدم اما با توجه به صلاحدید کادر فنی به منظور جلوگيري از تشديد آسيب ديدگي ام قرار شد تا در مسابقات ترکيه شرکت نکنم.


وي تاکید کرد: البته به جای حضور در مسابقات گرندپري ترکيه،‌ در مرحله سوم مسابقات گرندپري در انگليس و المپيک ارتش ها شرکت مي کنم ، اما پیش از این تصميم داشتم در فرصت باقي مانده براي امتيازات المپيکي در همه مسابقات شرکت کنم که با صلاحدید کادر فنی قرار شد با این سرعت به مسابقات برنگردم تا شرايط مصدومیتم بهتر شود. 


وی در خصوص حضورش در بازيهاي المپيک ارتش ها گفت: با تصميم مربيان اوايل مهر در المپيک ارتش ها و مرحله سوم مسابقات گرندپري شرکت مي کنم. مسابقات ارتش ها 20 امتياز المپيکي دارد و چون سبک تر از مسابقات ترکيه است صلاح بر اين است که در اين پيکارها حاضر شوم.
اسبقی در پایان گفت: البته به همراه تيم ملي در پایان شهریور ماه به ترکيه مي روم تا ضمن دریافت روادید انگلیس برای حضور در مرحله سوم مسابقات گرندپري که در منچستر انگليس برگزار مي شود، حریفان را نیز ارزيابي کنم.


گفتنی است : مرحله دوم مسابقات گرندپري (G4) در سال 2015 از 27 شهريورماه به مدت 3 روز به ميزباني سامسون ترکيه برگزار خواهد شد و تيم ايران در گروه مردان با 7 تکواندوکار به مصاف رقبايش مي رود.


انتهای پیام/







اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

عدم رضایت فدراسیون از عملکرد فرنگی کاران
قادریان صاحب گردن آویز برنز شد
سوریان شانس کسب مدال را از دست داد
تنها یک مدال برنز دستاورد فرنگی کاران ایران در روز دوم/اخلاقی حریفان خود را شناخت





۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن