تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819407060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خيلي سخت است از كنار اختلاس‌ها به پرسپوليس كمك شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
جواد کاظمیان خيلي سخت است از كنار اختلاس‌ها به "پرسپوليس" كمك شود؟

جواد كاظميان؛
خيلي سخت است از كنار اختلاس‌ها به "پرسپوليس" كمك شود؟
فكر مي كنم هواداران از فوتبالي كه پرسپوليس بازي مي كند راضي باشند ولي به هرحال نتيجه و جايگاه تيم در جدول است كه مهم است و براي هواداران نتيجه است كه اهميت زيادي دارد.



 به گزارش سرویس ورزشی"جام نیوز"، جواد كاظميان، بازيكن سابق تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است مديران اين تيم مي‌توانند اسپانسرهاي خوبي براي باشگاه بگيرند، او همچنين عقيده دارد طرح 5 هزار توماني در شان پرسپوليس نيست. جواد كاظميان آخرین دیدگاه های خود را در ارتباط با پرسپولیس اینگونه بیان کرد:  
نظرتان درمورد اوضاع اين روزهاي پرسپوليس چيست؟ 5بازي و فقط يك برد!

 با توجه به پيروزي اخير پرسپوليس در اهواز مقابل فولاد فكر مي كنم اين تيم تا حدودي از بحراني كه اول فصل دچارش بود فاصله گرفته و من اين موضوع را به فال نيك مي گيرم. پيروزي در اهواز و در آن دماي بالا  كار سختي است. به نظرم پرسپوليس در بازي هاي آينده حق هيچ گونه اشتباه و از دست دادن امتيازي ندارد. تيمي كه مي خواهد قهرمان شود بايد فقط ببرد.

به نظر مي‌رسد تفكرات برانكو روي پرسپوليس اثرات خوبي گذاشته و اين تيم تهاجمي‌تر بازي مي كند.

بله، شناخت خوبی از برانكو دارم و چندين سال شاگرد ايشان بودم، فكر مي كنم با سيستم تهاجمي كه برای پرسپولیس در نظر گرفته باعث می شود تیم رفته رفته بهتر نتيجه بگيرد. برانكو با سيستم 4-2-3-1 كار مي كند و گاهي اوقات تيم را با 4 مهاجم به ميدان مي فرستد كه همين مساله باعث مي شود هواداران از نوع بازي پرسپوليس راضي باشند.

اما هواداران از نتايج راضی نیستند.

 فكر مي كنم هواداران از فوتبالي كه پرسپوليس بازي مي كند راضي باشند ولي به هرحال نتيجه و جايگاه تيم در جدول است كه مهم است و براي هواداران نتيجه است كه اهميت زيادي دارد.  



اين تيم مي‌تواند قهرمان شود؟

الآن براي اين كار خيلي زود است، 5-6 هفته آينده و نتايجي كه پرسپوليس مي گيرد اين موضوع را مشخص مي كند ولي فكر مي كنم پرسپوليس هنوز هم از مدعيان قهرماني است و در كنار تيم هاي استقلال، سپاهان و تراكتور ضلع هاي قهرماني اين فصل را تشكيل مي دهند. اميدوارم در پايان فصل پرسپوليس قهرمان ليگ شود.

اتفاق جالبي كه رخ داده اين بود كه طرح 5 هزارتوماني تصويب كردند تا از هواداران كمك بگيرند.

 انتقال گرت بيل به رئال مادريد را در نظر بگیرید، اين انتقال با قيمتي حدود 400ميليارد تومان انجام مي شود. هزينه اي كه شايد مخارج پرسپوليس را براي 20سال تامين مي كند. به نظرم بايد اين بحث ها را كه مي گويند بازيكنان پول هاي هنگفتي مي گيرند را همين جا تمام كنيم. بازيكنان ما شايد قرارداد خوبي ببندند ولي پول نمي گيرند.باشگاه ها اين روزها به راحتي پول بازيكنان را نمي دهند! براي پرسپوليس با اين هواداران ميليوني كه دارد زشت است كه چنين كاري كند. مگر براي دولت و مجلس ما كاري دارد كه 20ميليارد در سال به پرسپوليس با اين همه هوادار كمك كنند؟! باشگاه هاي بزرگ دنيا همواره از مباحثي چون فروش پيراهن و بليت فروشي و تبليغ درآمدهاي هنگفتي به دست مي‌آورند. چرا ما اين كارها را نمي كنيم؟!

مديران پرسپوليس مي توانند مشكلات مالي پرسپوليس را حل كنند؟

 مديراني كه به اين تيم مي آيند مي توانند با اسپانسرها قراردادهاي بسيار خوبي ببندند.تيمي كه 40ميليون هوادار دارد مي تواند اسپانسرهاي بسيار ثروتمندي را به سمت خود بكشاند. حاميان مالي بايد براي تبليغ خود روي پيراهن چنين تيمي سالي 10-20 ميليارد تومان هزينه كنند ولي شاهد هستيم كه هر مدير نهايتا با اسپانسر 2ميلياردي به توافق مي رسد.

ولي اسپانسري گرفته نشده، از كجا بايد به اين تيم كمك شود؟

در كشور ما هر روز شاهد اختلاس هاي ميلياردي هستيم. به نظرشما خيلي سخت است در كنار اين كارهايي كه صورت مي گيرد 20تا30 ميليارد به پرسپوليس كمك كنند تا از اين وضعيت خارج شود؟!

انتقادات زيادي هم از طاهري مطرح شده است.

ايشان را نمي شناسم و نمي توانم درمورد ايشان و سياست هاي مديريتي شان نظر بدهم ولي طرح كمك هواداران به پرسپوليس را كه پيشنهاد دادند اصلا در شان باشگاه بزرگي مثل پرسپوليس نمي بينم./بانک ورزش/110
 



۱۷/۰۶/۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن