تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815469264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طنين نواي موسيقي به صدا درآمد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۶:۲۸ب.ظ)
در مجموعه فرهنگي تاريخي نياوران؛ طنين نواي موسيقي به صدا درآمد موج- شب گذشته آيين رونمايي آلبوم جديد گروه چارتار در مجموعه فرهنگي تاريخي نياوران با حضور چشمگير علاقه مندان موسيقي برگزار و قطعات منتخبي از اين آلبوم در محوطه اين مجموعه اجرا شد.
به گزارش خبرگزاري موج،آفرين امامي، مدير اين مجموعه در اين خصوص اظهار داشت:با توجه به اين که حضور در برنامه رونمايي از آلبوم جاده مي‌رقصد براي تمامي علاقه مندان آزاد بود از مدتي قبل تمامي ضوابط حفاظتي و امنيتي اين مجموعه به اطلاع گروه مذکور رسيده و طي بررسي‌هاي متوالي، فضا پيش از اجراي برنامه براي حضور جمعيت هوادار آماده سازي شد.
وي افزود: خوشبختانه طي پيگيري‌هاي مکرر درخصوص اجراي برنامه موسيقي در فضاي تاريخي و فرهنگي نياوران، پس از سال‌ها اجراي موسيقي در اين فضاي تاريخي با رعايت اصول ايمني و حفاظتي صورت پذيرفت و اداره اماکن و کلانتري نياوران همکاري شايسته اي با مجموعه فرهنگي تاريخي نياوران در برگزاري نظم در اين برنامه داشتند و برنامه با همکاري يگان حفاظت و حراست اين مجموعه بدون کوچک‌ترين برخورد و اتفاق غير منتظره اي کنترل شد و به پايان رسيد.
امامي گفت: بديهي است حضور جمعيت در مجموعه‌هاي فرهنگي تاريخي خصوصاً در زمان يک رويداد فرهنگي امري طبيعي است و خوشبختانه مجموعه‌هاي فرهنگي تاريخي به دليل سابقه اي که در برخورد با استقبال بازديدکنندگان در روزهاي پرازدحام دارند، تجربه کافي براي کنترل اين‌گونه برنامه‌ها دارند.
وي توضيح داد: پيش از برگزاري برنامه تمامي فضاها و محوطه مجموعه براي برگزاري اين برنامه رول بندي شد و مسير مشخص براي رفت و آمد مردم مشخص شد؛همچنين کنترل صدا و تنظيم فرکانس با همکاري شايسته گروه چارتار انجام پذيرفت.
وي با اشاره به استقبال مردم و شور و شعفي که در فضا حاکم بود تصريح کرد: حضور مردم در اين برنامه تا ساعات پاياني شب به طول انجاميد که نشانگر رضايت مردم از برگزاري چنين برنامه‌هايي در فضاهاي فرهنگي است.
مدير مجموعه فرهنگي تاريخي نياوران افزود: بدون شک در برگزاري چنين برنامه‌هايي صد در صد رضايت مندي به دليل تعدد سلايق فراهم نيست و با حضور جمعيت زياد در ايام پر ازدحام، امکان اعتراض برخي افراد به دليل عدم اطلاع از ضوابط مجموعه، عدم مطالعه پيش خبرها و شرايط مندرج پيش مي‌آيد که اين موضوع به معناي بي نظمي و زير سؤال بردن اجراي چنين برنامه‌هايي نيست.
وي گفت: آلبوم جاده مي‌رقصد مجوزهاي لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و اداره اماکن دريافت نمود و مجموعه فرهنگي تاريخي نياوران نيز از روابط عمومي و اداره کل موزه‌هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري جهت برگزاري آيين رونمايي دريافت کرد.
وي اظهار داشت: طي بررسي‌هايي که پس از برنامه صورت گرفت به دليل کنترل بالاي حفاظتي هيچ‌گونه خسارتي به محوطه، فضاي سبز و بناها وارد نشد و رعايت نظافت مجموعه نشان از هويت فرهنگي مردم کشورمان دارد و در اين خصوص از مردم و گروه چارتار قدرداني مي‌شود.
وي خاطرنشان کرد: چندي پيش تلاش‌هايي درجهت برگزاري کنسرت حسين عليزاده در مجموعه فرهنگي تاريخي نياوران انجام شد که متاسفانه به دليل عدم صدور مجوز از سوي اداره اماکن، امکان برگزاري ميسر نشد و به تالار وحدت منتقل گرديد و اميد است با برگزاري برنامه رونمايي از اين آلبوم موسيقي در اين مجموعه، مسير براي تمامي گروه‌هاي موسيقي هموار شود.
امامي افزود: گروه چارتار همکاري شايسته اي با اين مجموعه جهت برگزاري اين برنامه داشتند و حضور خبرنگاران در اين برنامه به طور گسترده اي مشهود بود که ان شاا...با همکاري همه دوستداران فرهنگ و هنر و رسانه‌ها بتوانيم در برگزاري هرچه بهتر چنين برنامه‌هايي در فضاهاي فرهنگي و به دور از حاشيه گام برداشته و سربلند بيرون آييم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن