تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819536328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکيل شوراي هماهنگي اصولگرايان خودزني است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۵:۲۰ب.ظ)
کيهانيان: تشکيل شوراي هماهنگي اصولگرايان خودزني است موج-دبيرکل جمعيت حاميان انقلاب اسلامي گفت: اين جمعيت به دنبال تغيير رويکرد انتخابات از سياسي به صنفي و علمي است و راهکار اين اقدام را طي سه ماه آينده اعلام خواهيم کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي کيهانيان در ادامه سلسله همايش‌هاي عمومي و تخصصي جمعيت حاميان انقلاب اسلامي که در مجموعه فرهنگي و هنري اسوه برگزار شد، افزود: با رصد کردن وضعيت فعلي مجلس شوراي اسلامي به برخي تناقض‌ها پي مي‌بريم که چگونه برخي از اين نمايندگان تأييد صلاحيت شدند.
وي ادامه داد: نماينده مجلس بايد علاوه بر داشتن شرايط مندرج در قانون اساسي و تبعيت از ولايت فقيه، فردي عاقل و دانا باشد اما در مجلس نهم برخي حرکت‌ها صورت گرفت که عقلانيت مجلس را زير سؤال برد.
دبيرکل جمعيت حاميان انقلاب اسلامي يکي از اقدامات نادرست مجلس را مصوبه آن مبني بر عدم نياز نمايندگان فعلي براي تأييد صلاحيت عنوان کرد و گفت: اگر عملکرد نمايندگان درست و خوب بوده ديگر چه ترسي از شوراي نگهبان دارند که اينگونه طرح‌ها را تصويب مي‌کنند؟
کيهانيان افزود: اقدام ديگري که مجلس به نادرستي آن را در دستور کار قرار داد و تصويب کرد طرح استاني شدن انتخابات بود که اين طرح سناريويي براي ايالتي کردن کشور بود و علاوه بر اينکه توهيني به مردم شهرهاي کوچک به حساب مي‌آمد يک چالش امنيتي نيز در کشور ايجاد مي‌کرد.
وي يکي ديگر از اشکالات مجلس نهم را کم رنگ شدن سيستم نظارتي و ارتباط نمايندگان با مردم عنوان کرد و افزود: حتي نمايندگان ارزشي مجلس ارتباطشان با مردم کم رنگ شده است و اين يک آفت براي نظام سياسي کشور محسوب مي‌شود.
دبيرکل جمعيت حاميان انقلاب اسلامي گفت: ما در مجموعه شوراي راهبردي جمعيت حاميان انقلاب اسلامي که چشم انداز خود را از فرمايشات امام (ره) و رهبر معظم انقلاب دريافت مي‌کنيم به دنبال آن هستيم که رويکرد سياسي انتخابات را به رويکرد صنفي و علمي تبديل کنيم.
کيهانيان ادامه داد: اعتقاد داريم مجلسي موفق است که 30 درصد آنان را حقوقدانان تشکيل دهند؛ شاخص بودن افراد براي ورود به عرصه انتخابات مجلس شوراي اسلامي مهم نيست بلکه عالم بودن آنان مهم است.
وي با اشاره به گفت و گوي خود با دبيرکل حزب موتلفه اسلامي گفت: در حال حاضر ائتلافي بين حزب موتلفه اسلامي، رهپويان و ايثارگران ايجاد شده که خود را در قالب شوراي هماهنگي اصولگرايان مطرح مي‌کنند و اين يک خود زني است چرا که اصولگرايان را خوار و ذليل مي‌کنند.
کيهانيان ادامه داد: آن‌هايي که شوراي هماهنگي اصولگرايان تشکيل داده‌اند بايد بدانند که اصولگرا فقط آنان نيستند و کنار زدن بقيه اصولگرايان خطرناک است.
وي خاطرنشان کرد: جمعيت حاميان انقلاب اسلامي طي سه ماه آينده راهکار تغيير رويکرد سياسي انتخابات به رويکرد صنفي و علمي را پس از رايزني با شخصيت‌ها و افراد تاثيرگذار بيان خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن