تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803124531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي سرمايه‌گذاري در بخش انرژي‌هاي تجديدپذير ايران از شرکت‌هاي اسپانيايي دعوت شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۲۷ق.ظ)
براي سرمايه‌گذاري در بخش انرژي‌هاي تجديدپذير ايران از شرکت‌هاي اسپانيايي دعوت شد موج - وزير نيرو در ديدار با وزير صنعت، انرژي و گردشگري اسپانيا از شرکت‌هاي اسپانيايي براي سرمايه‌گذاري در بخش انرژي‌هاي تجديدپذير ايران دعوت کرد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت نيرو (پاون)، حميد چيت‌چيان، وزير نيرو، عصر ديروز در ديدار با خوزه مانوئل سوريا وزير صنعت، انرژي و گردشگري اسپانيا، در ساختمان ستادي وزارت نيرو، با بيان اين مطلب که دولت ايران آماده همکاري‌هاي بيشتر اقتصادي با اسپانيا است، اظهار داشت:‌ اين روابط مي‌تواند در زمينه‌هاي توليد، توزيع و انتقال برق و همچنين در بخش‌هاي مختلف آب و فاضلاب و انرژي‌هاي تجديدپذير گسترش يابد.
وي با بيان اين که توسعه کاربرد انرژي‌هاي تجديدپذير از سياست‌هاي اصلي و مهم جمهوري اسلامي ايران و وزارت نيرو است، بيان داشت: شرکت‌هاي اسپانيايي داراي ظرفيت‌هاي خوبي در زمينه انرژي‌هاي بادي و خورشيدي هستند که مي‌تواند از عوامل مهم همکاري دو کشور باشد.
چيت‌چيان با اشاره به اين که ساخت تجهيزات نيروگاه‌هاي آبي توسط شرکت‌هاي اسپانيايي و همچنين تجربيات اين شرکت‌ها در زمينه‌هاي توليد،‌ انتقال و توزيع برق از ديگر موارد همکاري دو کشور به شمار مي‌رود، افزود: همکاري و فعاليت مؤسسات و شرکت‌هاي اسپانيايي در ايران بايستي به‌صورت انتقال تکنولوژي ادامه يابد.
وي ادامه داد: از آنجا که سرزمين اسپانيا از نظر اقليمي شباهت‌هاي زيادي با جمهوري اسلامي دارد مي‌توانيم از تجربيات ارزشمند اين کشور در زمينه مديريت منابع آبي بهره‌مند شويم.
وزير نيرو همکاري‌هاي دو کشور را در قالب سرمايه‌گذاري مستقيم شرکت‌هاي اسپانيايي، فاينانس پروژه‌ها، انتقال تکنولوژي، نه خريد صرف تجهيزات و همکاري‌هاي علمي تخصصي و فني دانست و افزود: مجلس شوراي اسلامي قانون مستحکمي را در حمايت از سرمايه‌گذاري مستقيم شرکت‌هاي خارجي در کشور تصويب کرده که هم اکنون در حال اجرا است.
وي با بيان اين که در طول مدت زمان تحريم‌ها رفتار کشورهاي مختلف با ايران يکسان نبوده و نوع رويکرد کشور اسپانيا در اين سال‌ها براي ما حائز اهميت است، اظهار داشت: وزارت نيرو ضمن استقبال از حضور شرکت‌هاي اسپانيايي در ايران، حمايت‌هاي همه‌جانبه خود را از اين شرکت‌ها اعلام مي‌کند.
وزير صنعت، انرژي و گردشگري اسپانيا نيز با ابراز خوشنودي از اين ديدار و بيان اين مطلب که جمهوري اسلامي ايران و اسپانيا دو کشور با فرهنگ ديرينه هستند و همين باعث شد تا در 400 سال قبل اسپانيا اولين سفير خود را رسما راهي ايران کند، اظهار داشت: ديدار از جمهوري اسلامي از اهميت سياسي، صنعتي، فرهنگي خاصي برخوردار بوده که باعث تبادل مراودات اقتصادي و ارتباطات تجاري خواهد شد.
خوزه مانوئل سوريا با بيان اين که شرکت‌هاي اسپانيايي با حمايت کامل دولت اين کشور علاقه وافري براي حضور در ايران خواهند داشت گفت: ما آمادگي داريم در زمينه‌هاي، انرژي‌هاي نوين، کلاسيک، فتوولتائيک، سولار، هيدروليک و ترميک و همچنين در زمينه‌هاي مختلف آب و سيستم‌هاي آب شيرين‌کن با ايران همکاري‌هاي گسترده داشته باشيم.
وي با بيان اينکه در سال 2014، به ميزان 43 درصد از انرژي‌هاي اسپانيا از طريق انرژي‌هاي نوين و تجديد پذير تأمين شده است، بيان داشت: مي‌توانيم تجربيات خود را در سامانه‌هاي انرژي‌هاي تجديدپذير و کلاسيک در اختيار شرکت‌هاي ايراني بگذاريم و همان طوري‌که در طول ساليان دراز اين تجربيات را در اختيار آمريکا، آمريکاي لاتين، افريقا و اروپا گذاشته‌ايم، تعهد نمائي‌ام در زمينه انتقال انرژي، توليد انرژي‌هاي نوين و تکنولوژي‌هاي جديد در کاهش آلودگي فضا با جمهوري اسلامي همکاري داشته باشيم.
وي با بيان اين که در سال‌هاي تحريم،‌ به‌رغم فشار زيادي که بر ايران تحميل شد، اسپانيا همکاري خود را با جمهوري اسلامي قطع نکرد، گفت: اميدوارم با از بين رفتن فضاي تحريم‌ها، روابط ايران و اسپانيا به‌صورت تصاعدي گسترش يابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن