تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819755867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راز احمدي نژاد همچنان سربه مهر است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: راز احمدي نژاد همچنان سربه مهر است
عجب حکايتي شده است ماجراي تدوام سياست ورزي احمدي نژاد و حاميان او .
به گزارش نامه نیوز،يک روز نزديک ترين افراد به محمود احمدي نژاد از سکوت و عدم تمايل او براي بازگشت سريع به قدرت رسمي سخن به ميان مي آورند و روز ديگر نشانه هايي را نمايان مي کنند که حکايت از جزم شدن عزم احمدي نژاد براي بازگشت به عرصه سياست رسمي دارد .

به گزارش آریا تازه ترين خبر درمورد رييس دولت دهم اين است که او گويا تماس هايي با برخي شخصيت هاي سياسي و متنفذ داشته و شايد تمام هدفش اين بوده که دلخوري ها و کدورتها را پايان دهد. ممکن است برپايه همين خبر اين تحليل هم حاصل شود که احمدي نژاد به انتخابات اسفندماه به عنوان يک فرصت نگاه مي کند و درست پيرامون همين تحليل است که يک دوگانه پديد مي آيد
1-احمدي نزاد شخصا وارد انتخابات مي شود
2-احمدي نژاد افرادش را روانه رقابت مجلس مي کند.
حالا هرچه هست برنامه احمدي نژاد تبديل به يک راز شده است که شايد فقط چند نفري از نزديکترين افراد به او از آن اطلاع داشته باشند به نظر مي رسد ديگر در اين که احمدي نژاد بناي بازگشت دارد چندان ترديدي نمانده ،فقط مانده مشخص شود که او مجلس را هدف گرفته يا در انديشه اتاق سابقش در پاستور است.
لطف الله فروزنده ،معاون اجرايي دولت احمدي نژاد در مورد احتمال حضور احمدي نژاد در انتخابات مجلس مي گويد: احمدي‌نژاد براي مجلس نخواهد آمد ولي اگر برنامه اي داشته باشد براي رياست جمهوري است.
اين در حالي است که محسن غرويان ،استاد حوزه علميه قم گفته است:موتلفه مي خواهد با نزديک شدن به جبهه پايداري دوباره آقاي احمدي نژاد را به صحنه بکشاند.
وي در گفت و گويي که با هفته نامه صدا انجام داده در پاسخ به سوالي درباره برگزاري جلسات حزب موتلفه با جبهه پايداري گفته است: من جبهه پايداري را بيشتر با آقاي احمدي نژاد مي شناسم تا با آقاي مصباح. جبهه پايداري همان جبهه آقاي احمدي نژاد است و موتلفه مي خواهد با نزديک شدن به جبهه پايداري دوباره آقاي احمدي نژاد را به صحنه بکشاند. در حقيقت زمين انتخابات را براي آقاي احمدي نژاد باز کند. اين خطاي بزرگي است. نبود آقاي عسگراولادي تعادل و اعتدال را در موتلفه بهم زده و به نظر من نزديکي احمدي نژاد به موتلفه خودزني بزرگي در عرصه سياسي است.

وحشت اصلاح طلبان از نزديک شدن اصولگرايان به جريان احمدي نژاد
اما عبدالرضا داوري،چهره نزديک به محمود احمدي نژاد هم در گفتگو با خبرگزاري آريا گفت:براساس طراحي جديد اتاق فكر جريان فتنه بازخواني حملات اصولگرايان عليه دولت دهم در فاصله زماني سالهاي ٩٠ تا ٩٢ در دستور كار رسانه هاي اصلاح طلب قرار گرفته است .
وي تاکيد کرد:اين جريان بنا دارند براي زنده كردن عبارت «جريان انحرافي » در فضاي سياسي و رسانه اي كشوى ، در گزارشهاي موردي و با اسم رمز «انحراف »، شكاف قديمي اصولگرايان با رئيس دولت دهم را برجسته كنند و از خبرنگارانشان هم خواسته اند تا اخبار حاوي عبارتهاي انحراف و جريان انحرافي را از ابتداي سال ٩٠ به بعد استخراج كنند و مايه مطالبشان قرار دهند.
اين فعال سياسي اظهار داشت:بنظر مي رسد اخبار مربوط به همگرايي در ميان نيروهاي انقلاب و قرابت اصولگرايان به جريان دولت قبل ، تيم سياسي اصلاح طلبان را به وحشت انداخته و به همين دليل بنا دارند تا با بازنشر سخنان قبلي اصولگرايان ، از اتخاذ مواضع همگرايانه جديد اصولگرايان ممانعت كنند.
احمدي نژاد به انتخابات مجلس ورود مستقيم نخواهد داشت
البته پيش از اين هم اظهارنظرهاي مختلفي درباره بازگشت احمدي نژاد و فعاليت هاي او براي انتخابات مجلس مطرح بوده است.
حجت الاسلام محمدرضا ميرتاج الديني،معاون پارلماني رييس دولت دهم در گفتگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري آريا،گفته بود:آقاي احمدي نژاد در عرصه انتخابات مجلس ورود مستقيم نخواهد داشت.
وي تاکيد کرد:اگر آقاي احمدي نژاد لازم ببيند در انتخابات فعاليت داشته باشد قطعا با طيف هاي اصولگرا يکي خواهد شد درواقع اينگونه نيست که ايشان پرچم جداگانه اي بلند کند.
معاون پارلماني رييس دولت دهم اظهار داشت:در بين اصولگرايان طيف هاي مختلفي حضور دارند بخشي ازاين طيف ها به آقاي احمدي نژاد نزديک هستند و ايشان را مي پذيرند اما بخشي از اصولگرايان هم از منتقدان سرسخت آقاي احمدي نژاد بوده اند به هرحال اين تفاوت در طيف هاي اصولگرايان وجود دارد.

احمدي نژاد در حال فعاليت براي مجلس دهم است
در همين حال جعفر شجوني،عضو جامعه روحانيت مبارز هم چندي پيش در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاري آريا گفت: من شنيده ام که آقاي احمدي نژاد هم براي انتخابات مجلس دهم فعاليت مي کند.از سوي ديگر آقاي تقوي هم براي اصولگرايان برنامه هاي انتخاباتي دارد.
وي تاکيد کرد:مسلما در انتخابات آينده اصولگرايان راي خواهند آورد چراکه مردم به اصولگرايان علاقمند شده اند بنابراين به آساني نمي شود همه افراد را حذف کرد. در شهرستان ها هم فعاليت هايي شده است پس بايد منتظر باشيم ببينيم چه اتفاقي مي افتد.
شجوني وضعيت اصلاح طلبان را نامطلوب دانست و گفت: اصلاح طلبان خوش نام نيستند چراکه فتنه 88 را شفاف محکوم نمي کنند بنابراين براي آينده شانسي ندارند.
اين عضو جامعه روحانيت مبارز معتقد است : محمود احمدي نژاد طرفدار زياد دارد اما عده اي به خاطر مشايي هنوز از او متنفر هستند لذا اينکه ايشان در آينده راي مي آورد يا نه ما سنجش افکار عمومي نکرده ايم.
وي گفت: بنده به خاطر مشايي از احمدي نژاد حمايت نمي کنم البته خودش هم از اول تا آخر با مراجع ديدار نکرد لذا براي من ايشان مهره مطلوبي نيست.

شانس احمدي نژاد براي انتخابات مجلس بيشتر است
اين در حالي است که حجت الله درويش پور،عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري آريا درباره برنامه محمود احمدي نژاد براي بازگشت به قدرت، گفته بود:اگر کسي شجاعت اعتراف به اشتباهات را داشته باشد و بخواهد حقيقتا عذرخواهي کند و قصد بهره برداري از عذرخواهي را نداشته باشد، کار خوبي است.
وي افزود :هرچند ممکن است دوستان آقاي احمدي نژاد اينگونه تحليل کرده باشند که با نوشتن نامه عذرخواهي فضا تغيير خواهد کرد اما  من بعيد مي دانم با عذرخواهي آقاي احمدي نژاد شرايط براي ايشان تغيير کند .
نماينده مردم ايذه اظهار داشت:عذرخواهي احمدي نژاد در تصميم حاکميت تاثيري نخواهد گذاشت درواقع اگر بزرگان و تصميم گيرندگان نظام به اين تشخيص برسند که فردي به عنوان نامزد رييس جمهوري وارد صحنه شود قطعا آن فرد کسي غير از محمود احمدي نژاد خواهد بود.
وي درباره کانديداتوري احمدي نژاد در انتخابات مجلس گفت:نمي توان مانع کانديداتوري کسي در انتخابات شد البته اگر مصلحت نباشد آقاي احمدي نژاد کانديداي مجلس  شود به نحوي به ايشان خواهند فهماند که ثبت نام نکند .
درويش پور اظهار داشت:احمدي نژاد اگرهم وارد مجلس شود قدرتي که در رياست جمهوري داشت را در مجلس نخواهد داشت .
وي شانس احمدي نژاد را براي  تصاحب پست رياست جمهوري بعيد دانست و گفت:او  درانتخابات مجلس شانس بيشتري براي راي آوري دارد.

احمدي نژاد از زمان رياست جمهوري اش دنبال مجلس است
اما احمد کريمي اصفهاني،دبيرکل جمعيت اصناف و بازار در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاري آريا ،گفت:بهتر است آقاي احمدي نژاد پاسخي به پرسش هايي بدهد که درباره عملکرد دولت او وجود دارد .ايشان وضعيت اقتصادي کشور را درجايگاهي قرار داد که شايد دهها سال زمان لازم است تا اقتصاد را به جايگاه قبل از دولت خود بازگرداند .
ين فعال سياسي اصولگرا تاکيد کرد:ايشان هرچند صباحي براي مطرح کردن خودش مسائلي را مطرح مي کند تا پوششي باشد بر خطاهايش. او مي خواهد فضايي را براي بازگشت به سياست باز کند .احمدي نژاد در چندماه اخير با امکاناتي که در دوران رياست جمهوري اش فراهم کرده  با مردم و فرمانداران نشست هايي برگزار مي کند تا همانطور که در زمان رياست جمهوري اش به دنبال مجلس بود در اينده هم با در دست گرفتن اين نهاد بتواند خواسته هايش را دنبال کند درحالي که  بازگشت او به قدرت به هيچ وجه قابل قبول نيست و بنده بعيد مي دانم چنين اتفاقي بيفتد.






۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن