تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803839636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برقراری پرواز مستقیم ایران و اسپانیا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: برقراری پرواز مستقیم ایران و اسپانیا


وزیرعمران وترابری اسپانیا در همایش فعالان اقتصادی ایران و اسپانیا ازعقد قرارداد برای ایجاد پروازهای مستقیم میان ایران و اسپانیا خبر داد و گفت: پروازهای مستقیم میان ایران و اسپانیا روابط تجاری، اقتصادی و تبادل گردشگران را تقویت خواهد کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صداوسیما، وزیر خارجه اسپانیا گفت: پیش از توافق هسته ای قول داده بودم که همایش فعالان اقتصادی ایران و اسپانیا را برگزار می کنم که به آن قول خود عمل کردم. مانوئل گارسیا مارگایو در همایش فعالان اقتصادی ایران و اسپانیا افزود: ضرب المثلی در اسپانیا داریم که وقتی مردی حرف می زند به حرفش عمل می کند و امروز ما به آن حرفی که زده بودیم عمل کردیم و حضور حدود 70 شرکت و رسانه های مهم اسپانیا در ایران نشان می دهد دولت اسپانیا چقدر برای روابط خود با ایران اهمیت قائل است. او در ادامه افزود: ایران می تواند شریک خوبی در خاورمیانه برای ما و اسپانیا هم می تواند شریک خوبی برای ایران در اروپا و آمریکای لاتین باشد.

وزیر خارجه اسپانیا گفت: زمانی که آمریکا وجود نداشت سفرای ایران و اسپانیا در دو کشور حضور داشتند و البته ما همیشه در مسائل مربوط به ایران به حل مسائل با گفتمان اعتقاد داشتیم.

خوزه مانوئل سوریا وزیر صنعت، انرژی و گردشگری اسپانیا نیزدر این دیدار گفت: روابط ایران و اسپانیا در سال های اخیر دچار کاستی هایی شده که با شرایط جدید باید این روابط را ارتقاء دهیم و توافق هسته ای خبر خوبی بود که راهها و درها را برای شرکت های ایرانی و اسپانیا باز می کند.

او افزود: ما نمی خواهیم فقط کالای تجاری به ایران صادر کنیم بلکه می خواهیم به صورت بلندمدت و پایدار در ایران حضور داشته باشیم و سرمایه گذاری کنیم که این هم برای  شرکت های اسپانیایی و هم برای شرکت های ایرانی حالت برد - برد است. او با بیان این که اسپانیا سومین کشور گردشگر پذیر در دنیاست گفت: فعالیت شرکت های هتلداری و گردشگری می تواند به توسعه این صنعت در ایران منجر شود که البته در این باره با رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و وزیر صنعت ایران جلساتی خواهیم داشت.

وزیر صنعت، انرژی و گردشگری اسپانیا گفت: ما به عنوان دولت ها می توانیم فرآیند کار را تسهیل کنیم اما شرکت ها و بخش خصوصی هستند که با پذیرش ریسک کار را انجام می دهند از این رو از طرف دولت قول کمک و همکاری می دهیم.

خانم آنا پاستوروزیرعمران وترابری اسپانیا نیز در این همایش ازعقد قرارداد برای ایجاد پروازهای مستقیم میان ایران و اسپانیا خبر داد.

وزیر عمران و ترابری اسپانیا افزود: این کشور دارای بهترین زیرساخت ها و 12 هزار کیلومتر اتوبان و بزرگراه است ضمن این که سومین کشور اروپایی در خصوص برخورداری از بنادر دریایی است که این ویژگی ها امکان می دهد اسپانیا بتواند در بازسازی زیرساخت های ایران سهیم باشد.

خانم پاستور گفت: طرح های تعریف شده برای حوزه راه آهن و ریل در ایران بویژه ساخت هزار کیلومتر راه آهن و همچنین توسعه مترو و فرودگاه می تواند از اولویت های همکاری مشترک ایران و اسپانیا باشد و شرکت های اسپانیایی از این فرصت مهم استفاده خواهند کرد.

آقای تروئه رئیس افتخاری اتاق بازرگانی ایران نیز در این همایش از فعالان اقتصادی، صنعتی و تجاری اسپانیا خواست با شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در ایران بتوانند سهم بیشتری در اجرای توافق نامه اتاق های بازرگانی ایران و اسپانیا داشته باشند که برای سال های 2016 تا 2019 هدف گذاری شده است.

همچنین آقای مونتینا نایب رئیس کنفدراسیون کارفرمایی اسپانیا با بیان این که 2 میلیون شرکت اسپانیایی را تحت پوشش داریم گفت: بنا داریم در ایران سرمایه گذاری های مشترک انجام دهیم.

وی با بیان این که تا سال 2010 حجم مبادلات ایران و اسپانیا 2 میلیارد یورو بود گفت: به دلایل مختلف از جمله تحریم ها حجم مبادلات دو کشور کاهش یافت اما از آنجا که ایران یکی از باثبات ترین کشورهاست و از منابع غنی و نیروی انسانی متخصص برخوردار است می توانیم همکاری های خود را با ایران در حوزه زیرساخت ها بویژه ترن های باسرعت بالا، انرژی های تجدیدپذیر، محیط زیست، خودروسازی، اتوماسیون، بیوفناوری و پزشکی ارتقاء دهیم.
 


دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن