تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821084643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمام اتباع خارجی می توانند در مداری ایرانی ثبت نام کنند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تمام اتباع خارجی می توانند در مداری ایرانی ثبت نام کنند


مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: اتباع خارجی فاقد اسناد هویتی می توانند در مدارس ثبت نام کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: براساس هماهنگی هایی که با اداره کل اتباع خارجی انجام شده است، حتی آن دسته از افرادی که فاقد اسناد شناسایی و هویتی هستند با مراجعه به مراکز ثبت نام در تهران، می توانند در مدارس ثبت نام کنند.
اسفندیار چهاربند در حاشیه همایش نوجوان سالم افزود: با همکاری اداره کل اتباع خارجی، افرادی که فاقد اسناد هویتی هستند به تهران مراجعه می کنند و براساس تحقیقاتی که انجام می گیرد برای آن ها پرونده ای صادر می شود، که پس ازآن می توانند در مدارس ثبت نام کنند.
وی گفت: بنابراین امسال تبعه خارجی که امکان دسترسی به مدارس نداشته باشد، باقی نمی ماند و پیگیری صدور مجوز اقامت این افراد از طریق مراجع قانونی صورت خواهد گرفت.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه ثبت نام این افراد از طریق مناطق 4، 15، 16 ، 9 و 5 صورت می گیرد، ادامه داد: در دوره ابتدایی و متوسطه اول 20 هزار کلاس درس داریم و اگر حضور این اتباع تراکم یک کلاس را از 32 نفر بیشتر کند، در این صورت مجبور به ایجاد نوبت دوم برای آن مدرسه خواهیم بود.
وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره مدارس چند نوبته تهران تاکید کرد: تعداد مدارس دو نوبته در سال تحصیلی جدید نسبت به سال قبل افزایش ندارد و شاید تعداد این مدارس بین مقاطع تحصیلی جابجا شود، یعنی مدارس دو نوبته دوره متوسطه کاهش یابد و به همان تعداد به مدارس دونوبته ابتدایی اضافه شود.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: با تعدیل و جابجایی 700 نیرو از مقاطع مختلف در مهر امسال، با کمبود نیروی انسانی در تهران مواجه نیستیم.


یک شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن