تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814081303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حجم بالاي بازديدکنندگان از نمايشگاه باز باران در 17 شهريور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۱۰ب.ظ)
حجم بالاي بازديدکنندگان از نمايشگاه باز باران در 17 شهريور موج - نمايشگاه مستقر در پياده راه 17 شهريور در روزهاي برگزاري باز باران، حجم بالايي از بازديدکنندگان را به خود اختصاص داده است. اين نمايشگاه با تعداد غرفه‌هاي زيادي در حال خدمت‌رساني به شهروندان است.
به گزارش خبرگزاري موج، برخي از غرفه‌ها حجم بالايي از بازديدکنندگان را به خود اختصاص داده بود، به طور مثال غرفه‌اي که در آن دفترهايي با جلدهاي متنوع از لحاظ طراحي با سليقه جالبي چيده شده بود، پر بود از افرادي با سنين مختلف، از کودک گرفته تا نوجوان و حتي بزرگ‌ترها، برخي از طرح‌ها که با عکس مشاهير و نيز چهره برخي از شهداي برجسته ملي از جمله احمدي روشن، آذين شده بود توجه بزرگ‌ترها را بيشتر به خودش جلب کرده بود و در مقابل کودکان همه سرگرم دفترهايي با طرح و فضايي کودکانه‌اي بودند که با شخصيت‌هاي کارتوني ازجمله شکرستان و کلاه قرمزي و شهر موش‌ها تهيه شده بود، اما؛ نکته قابل توجه اينجاست که بچه‌ها با سنين بالاتر همه جذب شخصيت‌هاي کارتوني غربي از جمله بن تن و... شده بودند و اينجا اين نکته را هويدا مي‌کرد که هنوز شخصيت‌هاي کارتوني ايراني نيازمند برنامه‌ريزي‌هاي اصولي براي جب مخاطب در سنين مختلف است.
مسوول اين غرفه با اشاره به پرفروش‌ترين دفترهاي از روز اول نمايشگاه تاکنون گفت: پرفروش‌ترين دفترها تاکنون با جلد کارتون کلاه قرمزي و نيز شخصيت‌هاي شکرستان و بعد از اين‌ها شهر موش‌ها بوده است. برخي از دفترهايي هم که با جلدهاي گليم و نقش‌هاي اسلامي آذين شده بين بزرگ‌ترها طرفدار دارد.
وي در ادامه با اشاره به‌ عکس عروسک‌هاي پوشيده موجود روي طرح جلد برخي از دفترها گفت: امسال خودداري از فروش محصولات ناهماهنگ با فرهنگ ايراني و ارزش‌هاي اسلامي توسط مسوولان مربوطه دنبال مي‌شود و شنيده‌ها حاکي از بررسي و تأييد تمامي تصاوير و محصولات قبل از توليد بوده است.
به سراغ غرفه‌هاي کيف مي‌رويم، بيشتر کوله‌ها براي سنين دبستاني با رنگ‌هاي شاد و طرح‌هاي کودکانه سينا، سارا، شخصيت‌هاي مختلف کلاه قرمزي و نيز شخصيت‌هاي کارتوني غربي چيده شده، اما؛ غرفه دار از استقبال مردم راضي نيست و مي‌گويد با اين‌که کيف‌ها با تخفيف ارائه مي‌شود، اما؛ از نظر متقاضيان قيمت‌ها بالا است.
قيمت کيف‌ها از 25 هزار تومان شروع مي‌شود قيمتي که شايد از نظر هر مراجعه‌کننده‌اي مناسب باشد، اما؛ با وجود اين اکثر شهروندان تنها بازديد کننده‌اند و خريداران بسيار کم هستند.
اين غرفه دار از رضايت مشتريان از غرفه‌هاي کيف با توجه به تجربه‌هاي سال گذشته مي‌گويد و اين‌که برخي از مشتريان از کيفيت اجناس ارائه شده در سال گذشته رضايت داشته‌اند.
وقتي به مجموعه نمايشگاه نگاه مختصري مي‌اندازيم به اين نتيجه مي‌رسيم که تمام وسايلي که خانواده‌ها براي مدرسه فرزندانشان در کليه سنين لازم دارند با يک چرخ زدن در اين نمايشگاه تهيه خواهد شد و شايد وجود چنين مجموعه‌اي نه تنها به خاطر وجود تخفيف‌هاي خوب، کمک به اقتصاد خانواده مي‌کند بلکه در وقت نيز به صرفه‌تر خواهد بود، چراکه؛ با ارائه کليه لوازم‌التحرير و نوشت‌افزار و حتي لباس‌هاي ورزشي براي سنين کودکان و نوجوانان، در يک مجموعه نمايشگاهي کمک شاياني به خانواده در آستانه سال جديد تحصيلي جديد براي تهيه لوازم مورد نياز مي‌کند.
دومين نمايشگاه نوشت‌افزار و لوازم‌التحرير در حال حاضر در سه‌نقطه از شهر در حال برگزاري است، اگرچه تعداد مکان‌ها نسبت به سال قبل کاهش داشته، اما؛ وسعت اين مکان‌ها نسبت به سال قبل افزايش چشمگيري داشته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن