تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819686905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمامی رشته‌های دانشگاه آزاد دارای مجوز هستند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تمامی رشته‌های دانشگاه آزاد دارای مجوز هستند
علوی فاضل گفت: هر تغییری که در کد رشته‌ها ایجاد شود داوطلبان هیچ آسیبی نمی‌بینند و تمامی تمهیدات به گونه‌ای است که مشکلی برای داوطلبان ایجاد نخواهد شد.


دکتر علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس قوانینی که وجود دارد انجام می‌شود، بنابراین رشته محل‌های دانشگاه که در آنها پذیرش دانشجو صورت می‌گیرد، دارای مجوز هستند و دانشجویان هیچ نگرانی از بابت مسائلی که بعضا مطرح می‌شود نداشته باشند زیرا ما با وزارت علوم تفاهم‌نامه‌های خوبی را منعقد کرده‌ایم. 


وی ادامه داد: کمیته 5 نفره‌ای با حضور وزارت علوم و دانشگاه آزاد که توسط معاون آموزشی وزیر علوم، به اجرا درآمده، صورت گرفت و طی آن جلسه تمام رشته‌ محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی به تفکیک مقطع مورد ارزیابی قرار گرفت و تمامی مجوز‌ها صادر شده و نگرانی از بابت کد رشته‌هایی که پذیرش دانشجو در آن صورت گرفته، وجود ندارد و داوطلبان مطمئن باشند که دانشگاه آزاد در این زمینه با وزارت علوم هماهنگی کامل را دارد. 


وی خاطر نشان کرد: هر تغییری که در کد رشته‌ها ایجاد شود داوطلبان هیچ آسیبی نمی‌بینند و تمامی تمهیدات به گونه‌ای است که مشکلی برای داوطلبان ایجاد نخواهد شد.


وی در پایان گفت: دانشگاه آزاد با وزارت علوم و وزارت بهداشت همکاری‌های لازم را انجام می‌دهد این فرآیند پیگیری به دلیل گستردگی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور و حجم بالای پرونده و اطلاعاتی که باید کارشناسی شود، زمان زیادی به خود اختصاص می‌دهد، همچنین ظرفیتی که برای توسعه تحصیلات تکمیلی در کشور وجود دارد، ظرفیت قابل قبولی است و قرار گرفتن دانشگاه در مسیر استاندارد سازی فعالیت‌های آموزشی پیغام خوبی است که اثرات آن را می‌توان مشاهده کرد. 


انتهای پیام/ 



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

سیزدهمین گردهمایی سراسری معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد
تقویم آموزشی دانشگاه آزاد اعلام شد/ شروع ترم از ۲۸ شهریور
زمان‌بندی اعلام نتایج و زمان ثبت‌نام تمام مقاطع دانشگاه آزاد
17 شهريور؛ اعلام نتايج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
سهم ایران در تولید مقالات علمی در جهان
تکلیف بیمارستا‌های نیمه‌کاره دانشگاه آزاد مشخص شد
صلاحیت افراد پیشنهادی برای عضویت در هیات‌های جذب تأیید شد
افزایش نقش دانشگاه آزاد در حوزه‌های پزشکی
نقش برجسته دانشگاه آزاد در تقویت نیروی انسانی





۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن