تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819505259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاهد بهبود رتبه ایران در فضای کسب و کار خواهیم بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: معاون وزیر اقتصاد: شاهد بهبود رتبه ایران در فضای کسب و کار خواهیم بود ایلنا: معاون وزیر اقتصاد گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در کشور انتظار داریم شاهد بهبود رتبه ایران در فضای کسب و کار باشیم.
شاهد بهبود رتبه ایران در فضای کسب و کار خواهیم بود

گزارش خبرنگار ایلنا، شاپور محمدی با اعلام اینکه بر اثر اصلاحات اعمال شده، مدت 49 روز از مدت زمان ثبت مالکیت در کشور کاسته شده است، گفت: از این مدت، حدود 30 روز، به خاطر حذف مرحله اخذ گواهی پایان کار ساختمان از شهرداری و 19 روز به واسطه حذف مرحله گواهی اشتغال و مفاصای بیمه از اداره کار و امور اجتماعی بوده است. وی با بیان اینکه اصلاحات مذکور در پاسخ به نامه و تقاضای رسمی بانک جهانی از وزارت امور اقتصادی و دارایی و به منظور بهبود فضای کسب و کار در کشور انجام شده است، گفت: افزایش اعتبار مفاصا حسابِ مالیاتی از یک به سه ماه و کاهش چهار درصدی هزینه های ثبت مالکیت را از جمله دیگر اقدامات انجام شده از سوی این معاونت با همکاری دستگاه های اجرایی اعلام کرد. وی ادامه داد: حذف مرحله اخذ گواهی پرداخت مالیات زمین توسط شهرداری برای ساخت و ساز، کاهش مدت زمان مورد نیاز برای واگذاری انشعاب آب از 270 روز به 60 روز و کاهش مدت زمان دسترسی به انرژی الکتریکی از 77 به 44 روز از جمله دیگر اقدامات انجام شده توسط معاونت امور اقتصادی وزارت اقتصاد است که به گفته شاپور محمدی، با همکاری صمیمانه دستگاه های اجرایی دولت به انجام رسیده اند. وی با پیش بینی ارتقای جایگاه ایران در رتبه بندی بانک جهانی در خصوص بهبود فضای کسب و کار در سال جاری اظهار داشت: البته شبیه سازی ما در این زمینه بیشتر معطوف به اصلاحات انجام شده از سوی خودمان است و ارزیابی دقیقی از اقدامات دیگر کشورها که احتمالا بر رتبه بندی بانک جهانی تاثیر می گذارد نداریم ولی با توجه به اقدامات انجام شده انتظار داریم شاهد بهبود رتبه کشورمان در این ارتباط باشیم.

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ ۱۳:۱۸:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن