تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798505144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی پلیس برای برخورد با کتابهای غیرمجاز |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: آمادگی پلیس برای برخورد با کتابهای غیرمجاز
سخنگو و معاون اجتماعی ناجا از آمادگی پلیس برای برخورد با تخلفات افراد سودجو در حوزه نشر و کتاب خبر داد و گفت: در صورتی که وزارت ارشاد یا نهادهای مذکور چنین درخواستی را از پلیس داشته باشند ما نیز وارد عمل خواهیم شد.
کد خبر: ۵۲۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵ - 29 August 2015


سخنگو و معاون اجتماعی ناجا از آمادگی پلیس برای برخورد با تخلفات افراد سودجو در حوزه نشر و کتاب خبر داد و گفت: در صورتی که وزارت ارشاد یا نهادهای مذکور چنین درخواستی را از پلیس داشته باشند ما نیز وارد عمل خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، حدود 20 روز پیش نیروی انتظامی در همکاری مشترک با سازمان سینمایی و دیگر نهادهای فرهنگی طرحی را به منظور برخورد با قاچاق و عرضه غیر مجاز محصولات سمعی و بصری به مرحله اجرا درآورد. طرحی که گفته می‌شود جلوی سود 500 میلیون تومانی سودجویان را گرفته و با استقبال اهالی فرهنگ و سینما روبرو شد. در این بین حوزه نشر نیز وضعیتی مشابه دارد و افراد سودجو با کپی و زیراکس کردن کتابهایی که بعضا مجوز چاپ نیز دارند بدون پرداخت حق ناشر و نویسنده اقدام به فروش آن کرده‌اند. البته کتابهای غیرمجاز نیز در این حوزه خرید و فروش می‌شود. موضوعی که پیشتر مورد انتقاد سردار احمدی مقدم فرمانده سابق ناجا نیز واقع شده بود.

سردار سعید منتظرالمهدی در گفت‌وگو با خبرنگار«انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره اینکه آیا ممکن است پلیس طرحی مشابه به آنچه را که در حوزه برخورد با قاچاق فیلم انجام داده بود در حوزه نشر نیز به مرحله اجرا در بیاورد، گفت: احتمال اجرای چنین طرحی وجود دارد و اتفاقا ممکن است نیاز هم باشد.

وی با بیان اینکه ما به عنوان پلیس آمادگی اجرای چنین طرحی را داریم، افزود: البته اجرای آن نیازمند درخواست مسئولان مربوطه و یا ناشران و ... است که در آن صورت نیز ما با هماهنگی خود این افراد و همچنین پس از اخذ مجوزهای لازم قضایی در کنار کسانی که مسئولیت دارند حضور خواهیم داشت.

سخنگوی نیروی انتظامی درباره برخورد با سایت‌های دانلود فیلم و کتاب در فضای مجازی نیز گفت:‌ در این زمینه هم اگر شکایتی شود ما از طریق پلیس فتا به موضوع رسیدگی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا مدعی العموم نمی‌تواند به چنین حوزه‌هایی ورود کند به ایسنا گفت: در صورتی که سازمان سینمایی یا وزارت ارشاد یا دیگر نهادهای مسئول چنین درخواستی را داشته باشند ما در این حوزه نیز وارد عمل خواهیم شد.

به گزارش ایسنا گرچه در چند سال گذشته طرح های مختلفی در نیروی انتظامی برای برخورد با قاچاق و عرضه غیرمجاز محصولات سینمایی انجام شده اما تا کنون طرحی در حوزه برخورد با عرضه کتاب‌های غیرمجاز و نیز قاچاق کتاب از سوی پلیس انجام نشده و باید دید که سرانجام چنین طرحی نیز اجرا خواهد شد یا خیر؟












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن