تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820353976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش اندک بهای شاخص نفت امریکا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: افزایش اندک بهای شاخص نفت امریکا


بهای هر بشکه نفت خام سبک و شیرین، وست تگزاس اینترمدییت، با دو سنت افزایش نسبت به پایان معاملات روز کاری پیشین، به ۳۹ دلار و ۳۴ سنت رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بهای نفت شاخص آمریکا، وست تگزاس اینترمدییت، در آغاز معاملات روز چهارشنبه اندکی افزایش یافت.
انتظار کارگزاران و سرمایه گذاران برای انتشارگزارش هفتگی مربوط به میزان ذخایر نفتی راهبردی آمریکا توسط وزارت انرژی این کشور و در نتیجه، احتیاط آنان در انجام معاملات باعث شد بهای نفت شاخص آمریکا، وست تگزاس اینترمدییت، در آغاز معاملات روز چهارشنبه افزایش چندانی نداشته باشد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از نیویورک، بهای هر بشکه نفت خام سبک و شیرین، وست تگزاس اینترمدییت، در آغاز معاملات بازار نفتی نیویورک، نایمکس، برای تحویل در ماه اکتبر با دو سنت افزایش نسبت به پایان معاملات روز کاری پیشین، به 39 دلار و 34 سنت رسید.
ارزش این شاخص نفتی که از ماه ژوییه تاکنون 20 دلار در هربشکه کاسته شده است اکنون به پایین ترین سطح خود از شش و نیم سال پیش تاکنون رسیده است.
جان کیلدوف کارشناس شرکت کارگزاری و مدیریت سرمایه اگین کاپیتالAgain Capital در این باره می گوید با بهای هر بشکه نفت زیر 40 دلار، بسیاری از سرمایه گذاران برای رسیدن به سود بیشتر به دنبال پیداشدن کف قیمت ها در شرایط کنونی هستند.
بهای هر بشکه نفت که در ماه ژوئن سال 2014 بیش از 100 دلار بود به علت اضافه تولید سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) روسیه و آمریکا اکنون به زیر 40 دلار رسیده است. کیلدوف می گوید در چنین شرایطی دست اندر کاران بازار به دنبال کوچکترین روزنه امید هستند .
این حالت بعد از گزارش  انجمن نفت خام آمریکا (API) بیشتر نمود خود را نشان داده است.
 انجمن نفت خام آمریکا که به عنوان نهادی کارشناسی همه مسائل مربوط به صنعت نفت وگاز طبیعی این کشور را درسطح ملی مورد بررسی قرار می‌دهد و در نتیجه آمار و ارقام ویژه خود را درباره میزان ذخیره سازی هفتگی نفت خام آمریکا یک روز قبل از وزارت انرژی آمریکا منتشر می‌کند، در گزارش این هفته خود پیش‌بینی کرده است که میزان ذخایر راهبردی نفت خام آمریکا تا هفته منتهی به 21 ماه اوت هفت میلیون بشکه کاسته شده باشد .این پیش بینی اگر درست از کار در آید زمینه را برای افزایش بیشتر قیمت نفت در معاملات امروز فراهم خواهد کرد.
اما تحلیلگرانی که خبرگزاری بلومبرگ نظر آنها را در این باره جویا شده است می گویند میزان میزان ذخایر راهبردی نفت خام آمریکا در هفته منتهی به ماه اوت احتمالا یک میلیون و 450 هزار بشکه افزایش یافته است.پیش بینی آنها درباره ذخایر بنزین وفرآورده های نفتی یعنی نفت گاز یا گازوئیل و سوخت گرمایشی در هفته منتهی به 21 ماه اوت در آمریکا، به ترتیب حاکی از حدود 950 هزار بشکه کاهش و یک میلیون و 20 هزار بشکه افزایش است .
 


چهار شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن