تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820739080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس پليس بانوان گلستان: نگاه پليس به بدحجابي، پيشگيرانه است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس پليس بانوان گلستان: نگاه پليس به بدحجابي، پيشگيرانه است
داخلي. اجتماعي. انتظامي. بانوان.

رييس پليس بانوان استان گلستان، نگاه پليس به پديده بدحجابي را پيشگيرانه توصيف كرد و به تشريح علل و ريشه‌هاي بدحجابي در جامعه پرداخت.

ستوان‌يكم "مريم باي" روز شنبه گفت: مسائل و معضلات كنوني درباره حجاب معلول متغيرهاي رواني و اجتماعي متعددي است و نمي‌توان با نسبت دادن شيوع بدحجابي در جامعه به يك يا دو عامل خاص، برخوردي سطحي و عوامانه با اين فرآيند پيچيده اجتماعي كرد.

وي افزود: امروزه به خوبي دريافته‌ايم كه در مواجهه با اين مسئله، نخست بايد ريشه‌ها و سرچشمه‌هاي شكل‌گيري اين پديده اجتماعي را يافت و درباره هر يك از عوامل شكل‌گيري اين پديده و رابطه آن با ديگر عوامل و نقش آنها، تامل علمي كرد.

رييس پليس بانوان گلستان به برخي زمينه‌هاي شكل‌گيري پديده بدحجابي در جامعه پرداخت و آن را به دليل ناآگاهي و نقصان معرفتي، فساد اخلاقي، جامعه‌پذيري افراطي، بيماري‌هاي روحي و رواني، به تاخير افتادان ازدواج و برانگيختگي غريزه جنسي عنوان كرد.

وي در ادامه با اشاره به عملكرد پليس بانوان استان گلستان گفت: امسال ماموران پليس زن گلستان به بيش از يك هزار و ‪ ۸۰۰‬خانم كه موازين اخلاقي را رعايت نكرده و وضعيت ظاهري مناسبي نداشتند، تذكر ارشادي دادند.

ستوان‌يكم باي افزود: در اجراي اين طرح‌ها، ‪ ۶۳‬نفر دستگير كه ‪ ۱۶‬نفر از آنها با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

وي با اشاره به ديگر فعاليت كاركنان پليس بانوان اضافه كرد: طي اين مدت ‪ ۲۸‬فقره بازرسي منزل و ‪ ۲۰‬مورد همكاري با ماموران مديريت نظارت بر اماكن عمومي توسط كاركنان پليس بانوان انجام شد. ك/‪۲‬
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 405]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن