تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819905291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت 11 مورد ابتلا به طاعون در آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ثبت 11 مورد ابتلا به طاعون در آمریکا
مرکز کنترل و پیشگیری امراض آمریکا (CDC) اعلام کرد: از ماه آوریل 11 مورد ابتلا به بیماری طاعون انسانی در این کشور گزارش شده است.
آفتاب : بررسی مرکز کنترل و پیشگیری امراض آمریکا حاکی از آن است که تعداد مبتلایان به بیماری طاعون انسانی در سال جاری میلادی (2015) 11 مورد بوده که نسبت به حد معمول بیشتر بوده است. همچنین سه نفر از این بیماران جان باخته‌اند.

به گزارش ایسنا، میانگین تعداد مبتلایان به طاعون انسانی در فاصله سال‌های 2001 تا 2012 هفت نفر بوده که شامل ثبت کمتر از یک قربانی در سال می‌شود.

دکتر «ناتالی ویت» از بخش بیماری‌های ناقله مرکز کنترل و پیشگیری امراض آمریکا گفت: قصد نداریم موجب ترس و وحشت مردم شویم اما باید افراد نسبت به خطرات فزآینده این بیماری آماده شوند. تاکنون ابتلا به این بیماری در شش ایالت این کشور گزارش شده است.

9 نفر از بیماران مرد بودند و کم‌سن‌ترین آنان 14 ساله بوده است. باکتری عامل بروز بیماری طاعون به طور طبیعی در محیط زیست وجود دارد و در مناطقی پیدا می‌شود که جوندگان وحشی در آن زیست دارند. این بیماری از طریق گزیدگی ناشی از کک آلوده به فرد منتقل می‌شود.

به گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان، علائم این بیماری به طور معمول دو تا شش روز پس از وارد شدن باکتری در بدن ظاهر می‌شود که با نشانه‌هایی همچون تب ناگهانی، درد شکمی، حالت تهوع و استفراغ همراه است. همچنین در صورتی که این بیماری به موقع تشخیص داده شود و درمان آن سریع انجام شود با کمک آنتی‌بیوتیک‌ها قابل درمان است.




تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن