تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799124318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون مطبوعاتي با دبيران فرهنگي رسانه‌هاي کشور ديدار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۵:۵۳ب.ظ)
معاون مطبوعاتي با دبيران فرهنگي رسانه‌هاي کشور ديدار کرد موج- برخي دبيران فرهنگي روزنامه‌ها و خبرگزاري‌هاي کشور صبح امروز چهارشنبه با حضور در ساختمان معاونت مطبوعاتي با حسين انتظامي ديدار و گفت و گو کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين نشست که به مناسبت هفته دولت، با دعوت شوراي اطلاع رساني دولت و ميزباني معاونت مطبوعاتي برگزار شد، 27 نفر از دبيران و يا معاونان فرهنگي رسانه‌هاي کشور به بيان مسائل صنفي، دغدغه‌ها و برخي راهکارهاي موجود براي حل مشکلات اهالي رسانه پرداختند.
موضوعاتي چون بيمه خبرنگاران، سايت «سمان» و صدور کارت حرفه اي روزنامه نگاري، اجراي قانون انتشار و دسترسي آزاد به اطلاعات، سازمان نظام صنفي، تداوم شفافيت در انتشار فهرست يارانه‌ها، آگهي‌هاي دولتي و...حمايت از تشکل‌هاي مطبوعاتي و روزنامه نگاري، سرنوشت موزه مطبوعات، اطلاع رساني دستگاه‌هاي دولتي، رتبه بندي رسانه‌ها و...مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
حسين انتظامي، معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز در اين نشست چهار ساعته با بيان اين که اجراي قانون «انتشار و دسترسي آزاد به اطلاعات» در دولت يازدهم به علت اراده‌اي است که در اين دولت وجود دارد، گفت: اين قانون که حاکميت و دولت را نسبت به مردم پاسخگو مي‌کند، بعد از 4 سال از ابلاغ آن، اجرايي شد و اخيراً نيز آيين نامه ماده 8 آن در خصوص مسووليت ناشران اطلاعات، ابلاغ شده است.
وي افزود: بدون ترديد در راه اجراي اين قانون موانع و مشکلاتي وجود خواهد داشت که با کمک رسانه‌ها مي‌توان آن را به يک مطالبه عمومي تبديل ساخت تا دستگاه‌هاي مختلف نيز با وجود برخي مشکلات ساختاري براي اجراي آن آماده شوند.
معاون مطبوعاتي وزير ارشاد در بخش ديگري از سخنان خود به برخي اقدامات زيرساختي دولت درباره مسائل صنفي خبرنگاران اشاره و از مواردي چون «بيمه خبرنگاران توسط رسانه‌ها، تخصيص يارانه بيمه به رسانه‌ها، انتشار بسته‌هاي حمايتي و حمايت ويژه از استان‌هاي مرزي و کم‌برخوردار، اجراي طرح رتبه‌بندي روزنامه‌ها و خبرگزاري‌ها، ساماندهي سايت‌هاي خبري و اجراي کامل قانون مطبوعات درباره آن‌ها، عدم صدور نامه و دستورالعمل فراقانوني براي رسانه‌ها، پالايش بانک‌هاي اطلاعاتي منتسب به خبرنگاران در بخش‌هاي مختلف همچون صندوق اعتباري هنر و سايت سمان، واسپاري امور صنفي به تشکل‌هاي مطبوعاتي و مديريتي» ياد کرد.
وي همچنين از طرح جديد معاونت مطبوعاتي درخصوص حمايت از گزارش‌هاي ويژه خبرنگاران که تهيه آن براي رسانه‌ها هزينه مضاعف دارد، خبر داد و گفت: خبرنگاراني که در خصوص موضوعات مختلف و تهيه گزارش‌هاي ويژه مطبوعاتي نيازمند حمايت باشند، با ارائه طرح مدنظر به اداره خبرنگاران و تصويب اين طرح در کميته حرفه‌اي، از تسهيلات ويژه حمايتي برخوردار خواهند شد که باهدف توجه به رسالت مطبوعاتي خبرنگاران، تقويت روزنامه‌نگاري تحقيقي و انتشار گزارش‌هاي کاربردي در رسانه‌ها انجام مي‌شود.
«رعايت اخلاق حرفه‌اي، برخورد با سايت‌هاي بدون مجوز، انتقاد از فاصله گرفتن رسانه‌ها از تکاليف اصلي و هشدار نسبت به تنزل جايگاه خبرنگاران به رابطان روابط عمومي‌ها، انتقاد از برخي کاستي‌ها در حوزه اطلاع رساني و تقويت برخي مسائل مربوط به معيشت روزنامه‌نگاران» از ديگر مواردي بود که از سوي حاضران در اين نشست مطرح شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن