تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821185889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن فارغ‌التحصيلي دانش‌آموزان نيروي دريايي در رشت برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۵۹ق.ظ)
با حضور دريادار خادم‌بيغم؛ جشن فارغ‌التحصيلي دانش‌آموزان نيروي دريايي در رشت برگزار شد موج-رشت-مراسم جشن فارغ‌التحصيلي و اخذ درجه دانش‌آموزان دوره 184 شهيد پرندآور با حضور دريادار خادم‌بيغم جانشين فرمانده نيروي دريايي ارتش در رشت برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، مراسم جشن فارغ‌التحصيلي و اخذ درجه دانش‌آموزان دوره 184 شهيد پرندآور با حضور جانشين فرمانده نيروي دريايي ارتش در مرکز فرماندهي آموزش تخصص‌هاي دريايي رشت با حضور امير دريادار خادم‌بيغم جانشين فرمانده نيروي دريايي ارتش آغاز شد.
فرمانده مرکز آموزش تخصص‌هاي دريايي رشت در مراسم مذکور با تبريک ميلاد امام رضا (ع) اظهار کرد: فرماندهي آموزش تخصص‌هاي دريايي رشت با شعار «راه ما راه امام حسين (ع) است» براي تحقق راهبردهاي نيروي دريايي ارتش تلاش مي‌کند.
امير دريادار حسني‌مقدم به آموزش نيروها در 16 مرکز و يک مرکز آموزش در فرماندهي آموزش تخصص‌هاي دريايي رشت اشاره کرد و افزود: 70 درصد از کارکنان نيروي دريايي ارتش در مرکز مذکور آموزش مي‌بينند.
وي با بيان اين که 21 تخصص در رسته‌هاي عرشه مکانيک، رايانه، مخابرات، جنگ‌هاي الکترونيک و...در فرماندهي آموزش تخصص‌هاي دريايي رشت آموزش داده مي‌شود، تصريح کرد: تخصص‌هاي اوليه و ثانويه در مرکز مذکور آموزش داده مي‌شود.
فرمانده آموزش تخصص‌هاي دريايي رشت به آموزش دوره عالي غواصي در اين مرکز اشاره کرد و گفت: تربيت کارکنان و فراگيران آموزشي در مرکز مذکور پيگيري مي‌شود.
وي با تاکيد بر ضرورت و اهميت تربيت و پرورش در تمام برنامه‌هاي آموزشي خاطرنشان کرد: طراحي متن‌هاي آموزشي در مرکز مذکور آغاز شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن