تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820823330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم اختتاميه جشنواره مطبوعات رضوي در رشت برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۸:۴۲ب.ظ)
با حضور مديرکل مطبوعات داخلي وزارت ارشاد؛ مراسم اختتاميه جشنواره مطبوعات رضوي در رشت برگزار مي شود موج - رشت- مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان گفت: آيين اختتاميه جشنواره جلوه هاي فرهنگ رضوي در مطبوعات و خبرگزاري هاي کشور با حضور مديرکل مطبوعات داخلي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در رشت برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، فيروز فاضلي امروز با بيان اين مطلب، اظهار کرد: آيين اختتاميه جشنواره جلوه­ هاي فرهنگ رضوي در مطبوعات و خبرگزاري هاي کشور با حضور مديرکل مطبوعات داخلي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ساعت 10 صبح پنج­شنبه 29 مرداد در مجتمع فرهنگي هنري خاتم الانبيا (ص) رشت برگزار مي شود.
دبير پنجمين جشنواره جلوه هاي فرهنگ رضوي در مطبوعات و خبرگزاري هاي کشور افزود: بر اساس گزارش نهايي هيأت داوران جشنواره و نتايج اعلام شده، 17 نفر از افراد شرکت کننده از نشريات و خبرگزاري ها به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند که در مراسم مذکور تقدير خواهند شد.
وي يادآور شد: در اين دوره، تعداد 1220 اثر در قالب هاي مقاله، سرمقاله و يادداشت، گزارش، مصاحبه، تيتر، خبر و عکس به دبيرخانه جشنواره ارسال شده بود که توسط داوران ملي مورد بررسي قرار گرفت.
فاضلي ادامه داد: با توجه به تبليغات و اقداماتي که توسط دبيرخانه جشنواره انجام شد و همچنين اضافه شدن بخش خبرگزاري ها به موضوع جشنواره در سال 94، در اين دوره شاهد رشد بيش از 130 درصدي در تعداد آثار دريافتي بوديم.
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان بيان کرد: در سال 94 تقريباً 38 نشريه محلي، 15 نشريه سراسري و 13 خبرگزاري از 17 استان کشور با ارسال اثر در جشنواره شرکت کردند.
اين مسوول گفت: با توجه به اين که اين جشنواره به نام مبارک امام رضا(ع) مزين شده است و نشريات و خبرگزاري هاي کشور در ايام مختلف سال، مطالب متعددي با موضوع امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) درج مي کنند انتظار مي رود در سال آينده شاهد ارسال آثار بيشتري در اين زمينه باشيم.
وي در ادامه از کارشناسان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ها که در اطلاع رساني و ارسال اثر با دبيرخانه جشنواره، همکاري داشته اند تشکر و قدرداني کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن